IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires

Mehr
15 Nov 2018 19:23 #5309 von Philippe Wirion
Philippe Wirion antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Ah ok, ma ech mengen dei kommen net mei, well ech hun se bis elo na net gesin. Et kann en zwar zu Arel alt mol op eng M6 rame emklammen, mais et fiert awer keng mei op Lëtzebuerg. Ech weilt zwar wessen fierwat?!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
15 Nov 2018 18:11 #5308 von marv91
marv91 antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Sorry, méi Feeler. Ech mengen M6 (Dostoen) a net I6.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
14 Nov 2018 19:22 #5304 von Philippe Wirion
Philippe Wirion antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Der sin der awer nach drun, well ech gesin dei awer all Dach. Ech hun haut och zwou IC Ramen gesin wou der drun waren.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
14 Nov 2018 14:22 #5303 von marv91
marv91 antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Also. I6 hunn ech dës Lescht keng méi gesinn.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
12 Nov 2018 10:30 #5294 von roadrunner
roadrunner antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Virun e puer Wochen war ech op der Gare an hun do grad en IC fir op Bréissel gesin, deen mat Dosto + 3000 CFL gefuer ass. Also mat chgt zu Aarel.

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: marv91

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2018 21:50 #5289 von marv91
marv91 antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
I6 sinn net schlecht wann se klimatiséiert sinn. Mee wann dir I6 op den IC Lëck - Lëtzebuerg ukuckt, also definitiv reffeg, knaschteg a stenken wéi d'Hell.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2018 21:42 #5288 von Philippe Wirion
Philippe Wirion antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Ech fannen di Ramen perseinlech ganz cool, well et eng Meschung zweschen I6, I10 an I11 sin. I10 hun ech perseinlech ganz geren. I6 sin och flott well se Kompartimenter hun wat eppes anechters ass wat e gewinnt ass.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2018 21:38 #5287 von Philippe Wirion
Philippe Wirion antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Et ass esou:
Et fueren ganz vill 1300 mat 6 ramen: Op all rame sin nomalerweis emmer 2I6 an I10 sou wei och eng I11 voiture+en I11 Steierwonn.
Di mechten Zich fueren direkt op Breissel an bei verschiddenen muss en zu Arel emsteigen op eng AM96 oder op eng M6 rame. Heinsdo fueren och Dostoen mat enger 3000 als IC bis op Arel wou en dann emsteigen muss.

Ech hun och e puer Fotoen a video dei ech heichlueden keint bei interesse.

Mat bechten Greiss

Philippe

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2018 21:38 #5286 von marv91
marv91 antwortete auf das Thema: IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Hi,

Wann et nemmen I11 oder M6 wieren, da wier et voll OK. Mee I10 .... sorry dat ass en enormen Rëckschrëtt mee typesch belsch

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
08 Nov 2018 19:54 #5282 von marv91
marv91 erstellte das Thema IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
Moien,

Wéi e Material gett aktuell als "Remplacement" op den IC-Ziich zweschen Bréissel a Lëtzebuerg agesat.
Ech gesinn aktuell nëmmen I6 a mat 1-2 I11 + Steierkapp I11.

MbG.

Quels matériaux sont actuellement employés pour assurer les trains IC 16/34 entre Luxembourg et Bruxelles ?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.225 Sekunden
Zum Seitenanfang