CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802

Mehr
28 Feb 2014 18:45 - 01 Mär 2014 19:40 #2913 von gilyv051

h3608 schrieb: Salut,

Wéivill 1800er ginn ët de Moment nach?
CFL cargo huet jo nach d'1815, d'1817 an d'1818, stinn der soss nach ofgestallt zu Lëtzebuerg?
Wéi eng sinn all am Ausland?


Villmols merci,

den Heng


Salut,

1815-1817-1818 stinn effektiv nach am aktiven Dengscht bei CFL Cargo.

1812 steet an der Stad am CRM an ass Ersatzdeelspender fir di 3 aktiv Loken vun CFL Cargo.

1806 gehéiert Power Rail, steet awer aktuell an der Stad am Depot fir eventuell nees léihweis bei CFL Cargo ze fueren.

1801 gehéiert Power Rail a steet an Daitschland an engem Besch bei Haldersleben.

1805 an 1807 fueren an Dänemark fir d'CFL Cargo Filiale do uewen.

1802 fiert fir CFL Cargo Schweden.

1814-1816 an 1820 stinn zu Padborg ofgestallt. 1810 ass vrun e puer Meint do verschrott ginn.


Yves
Letzte Änderung: 01 Mär 2014 19:40 von gilyv051.
Folgende Benutzer bedankten sich: Initsch, h3608, cc1818

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
28 Feb 2014 14:13 #2911 von h3608
Salut,

Wéivill 1800er ginn ët de Moment nach?
CFL cargo huet jo nach d'1815, d'1817 an d'1818, stinn der soss nach ofgestallt zu Lëtzebuerg?
Wéi eng sinn all am Ausland?


Villmols merci,

den Heng

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
21 Feb 2013 17:05 #1986 von Matze
Zwei Bilder aus besseren Zeiten:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Im September 2009 machten sich 1815 und 1816 für den nächsten Einsatz bereit.
Die Bildqualität ist leider nicht so gut, da ich nur meine Ersatzkamera dabei hatte ... :(
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, CFL1800Loks, CFLcargo1806

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2012 09:38 #1750 von DenTuteBatti

Initsch schrieb: Salut,


Waat mech och emol intersseiert, et gesait een d'1802+1805 oft am Couplage mat der MX1029, waat jo eng Schwester vun eiser 1600'er ze sinn schengt. Konnten dei zwou Maschinnen ouni Problem am Unité Multiple fueren, oder muss do all Maschinn mat engem Lokführer besaat ginn (Eben eng Double Traction)

Merci am Viraus


Se kennen ouni Problem UM fueren ass en Standard EMD interface. Mat e bessien Opwand klappt daat och mat der Class 66
DTB
Folgende Benutzer bedankten sich: Initsch

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Nov 2012 08:09 #1749 von Initsch
Salut,

Hei gesidd der wat d'1802 an 1805 den Moment do uewen esou dreiwen :-)







Ween einfach mol CFL 1802 oder 1805 beim Youtube antippt, fennt nach e puer Video'en vun deenen zwou Maschinnen do uewen am Asatz.

Laafen sie do nach ennert der CFL Cargo oder sinn se dohinn verkaaf ginn?


Waat mech och emol intersseiert, et gesait een d'1802+1805 oft am Couplage mat der MX1029, waat jo eng Schwester vun eiser 1600'er ze sinn schengt. Konnten dei zwou Maschinnen ouni Problem am Unité Multiple fueren, oder muss do all Maschinn mat engem Lokführer besaat ginn (Eben eng Double Traction)

Merci am Viraus
Folgende Benutzer bedankten sich: Aldo

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
06 Nov 2012 17:45 #1739 von Chris5519
Nowend
Wees en vun ierch wat mat der 1812 geschitt

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Nov 2012 22:56 #1735 von DenTuteBatti

Fränk schrieb: Sin CFL cargo 1816 an 1820 och well fort?

Biselo hun ech just Biller vun der Rees vun der 1814 + 1807 gesin:


Et ass nach jhust 1812 um Houwald
DTB
Folgende Benutzer bedankten sich: Fränk

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Nov 2012 21:53 #1734 von gilyv051

Fränk schrieb: Sin CFL cargo 1816 an 1820 och well fort?


D'1816 an 1820 sinn am glaichen Zuch iwwerfourt ginn. 3 Ween hannert der 1814.

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


D'Foto ass vu Leiweng. D'Schmierereien sinn weg gemat.
Yves
Folgende Benutzer bedankten sich: Fränk, Aldo

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Nov 2012 21:26 #1733 von Fränk
Sin CFL cargo 1816 an 1820 och well fort?

Biselo hun ech just Biller vun der Rees vun der 1814 + 1807 gesin:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
28 Okt 2012 12:54 #1712 von DenTuteBatti

Obersteiger schrieb: d'loken stinn am moment zu bettebuerg am triage selwer an solle geint 12:20 op ehrange fueren


Sin em 1228 zu Betebuerg fortgefuer.

DTB

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
28 Okt 2012 04:16 #1711 von Obersteiger
d'loken stinn am moment zu bettebuerg am triage selwer an solle geint 12:20 op ehrange fueren

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
26 Okt 2012 19:56 #1710 von Bernhard Reifenberg
Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
25 Okt 2012 16:36 #1706 von Achseleo
Den Zweck vum Blech um Radsatzdeckel ass dat all Radsatz eng Nummer huet an fier esou no baussen ze gesinn ëm wéi een Radsatz et sech handelt wann dorunner eppes festgestalt get an enger Visite. All Radsatz huet esou een Nummerenscheld, déi eng mat engem Medaillon no baussen gezechnet déi anner mat enger Colrette um Achsbâm

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
25 Okt 2012 06:42 #1700 von DenTuteBatti

h3608 schrieb: Wou stin d'1820 an 1816 de Moment?
Ass well bekannt wéini se fort gin?

Letzebuerg triage
Dess Woch
DTB
Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
25 Okt 2012 06:02 #1699 von h3608
Wou stin d'1820 an 1816 de Moment?
Ass well bekannt wéini se fort gin?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
25 Okt 2012 05:07 #1697 von DenTuteBatti

CFL1800Loks schrieb: Nowend,

gin dann elo nach aner 1800er ausser elo den 1814 & 1807 fort?

Wat geschitt mat deenen anneren dei nach do stin?


Merci.


1820 an 1816 gin och mat erop
DTB
Folgende Benutzer bedankten sich: CFL1800Loks

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
24 Okt 2012 19:33 #1690 von charel1604
Salut,

Wat ass den Zweck vun dem Blech hannert enger Schrauw vum Achslagerdeckel vun där 1800er?



Villmols merci!

Charel

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
24 Okt 2012 19:22 #1689 von CFL1800Loks
Nowend,

gin dann elo nach aner 1800er ausser elo den 1814 & 1807 fort?

Wat geschitt mat deenen anneren dei nach do stin?


Merci.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
24 Okt 2012 15:39 - 24 Okt 2012 15:58 #1678 von jmo
Hei si Biller vun den CFL cargo 1814 a 1807 de Mëtten am CRM. Se si prett fir op Padburg gefouert zegin.











Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Letzte Änderung: 24 Okt 2012 15:58 von jmo.
Folgende Benutzer bedankten sich: CFL1800Loks

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Okt 2012 20:37 #1662 von DenTuteBatti

Initsch schrieb: Salut,

D'1820 leescht elo der 1816 am CRM um selwegte Gleis Gesellschaft.

Kennt een schon d'Zukunft vun deenen 2?

MbG


Hun heiren dat se an Dänemark sollen goen.

DTB

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.211 Sekunden
Zum Seitenanfang