PN - Barrièren, Barrièreshaiser - Bahnübergänge

Mehr
06 Mai 2018 21:57 - 06 Mai 2018 22:00 #5142 von Dan802
Salut

D'Fensteren vun Barrière-Haus PN87 vun Hunchereng gett et nach.

Dei sin an engem Haus verbaut, wou den Här leider des läscht verstuerwen ass. Vun Hunchereng.

En huet se kritt gehaat, wei et oofgerappt gouf. vir 2 Keschte Béier :-)
Letzte Änderung: 06 Mai 2018 22:00 von Dan802.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
19 Apr 2018 12:45 #5105 von clauhe
Op deser Foto vum PN 106 vum Här René Birgen steet drenner "Rëmeleng Pn106. Wa mär dat genau wellen huelen, dann ass desen PN net zu Rëmeleng mä hei si mär um Terrain vun der Uertschaft Téiteng (Gemeng Kayl )rue de la Fontaine.D'Foto ass vum PN a Richtung Rëmeleng opgeholl. Wann een net kenneg ass, da géiw ee mengen et wir een héi zu Rëmeleng, ewell nierwend desem PN ass jo och den Rëmelenger Kierfech. An deen läit komescherweis zu Téiteng.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
24 Sep 2017 11:12 - 24 Sep 2017 11:14 #4887 von René
An nach eppes wat secher ni méi ëremkënnt. Enn der 80ger Joer konnt een nach mat Persounenzich op Stengefort fueren an dovun haten d'Scouten och profitéiert.
Op dëse Biller gesi mir de 1602, deen an der Gare vu Stengefort rangéiert an de Pn op der Arelrstrooss engagéiert.
No dësen Operatiounen ass de 1602 hlp an d'Stad zréck gefuer, hei ass hien um Pn tëscht Stenegfort an Hoën ënnerwee.

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Letzte Änderung: 24 Sep 2017 11:14 von René.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, Lux, Initsch, Eric3620, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Sep 2017 16:23 - 18 Sep 2017 16:24 #4880 von René
An nach eppes aus den Archiven.
1974 hunn ech de 1601 zu Miersch vum Stellwierk erof fotograféiert. Deemols gouf et nach de Pn 23, deen haut genee wéi de 1601, d'Wegmannsvoituren an dës Form vun de Liichtsignaler aus dem Eisebunnsalldag verschwonnen ass.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 18 Sep 2017 16:24 von René.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, charel1604, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Sep 2017 14:28 - 18 Sep 2017 14:30 #4879 von René
Hei nach zwee Biller vum Pn 1. Dee wor um CR 161 an huet d'Desserte vun der Firma LuxAlum an der Industriezone Riedgen, déi laanscht de Beetebuerger Triage ugeluecht gouf, erlaabt. Des Firma kruut um Ufank Aluminiumsbléck vun Holyhead aus England, transportéiert goufe se a Waggongen mam englesche Gabarit. Um Ufank goufen et nach kéng Luuchten um Pn 1, de Rangéiermeeschter vun der B-Equipe, déi fir d'Desserte zoustänneg wor, huet d'Strooss ofgesechert. Haut sinn d'Gleiser an d'Fabrik grad esou wéi d'Voie-mère ofgebaut, de Rescht vum Gleis, um Bild niewt der WSA, gëtt haut vum Atelier Péiteng genotzt fir kléng Reparaturen un de Güterween vun der CFL cargo ze maachen.

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Letzte Änderung: 18 Sep 2017 14:30 von René.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, BB3608, Lux, charel1604, MarcK, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Sep 2017 17:02 - 11 Sep 2017 20:03 #4871 von Eric3620
Barrière zu Bierchem, och scho lang hier.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 11 Sep 2017 20:03 von admin.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, charel1604, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Sep 2017 11:58 - 05 Sep 2017 18:04 #4870 von René
Laang, laang ass et hier an dach ass et fir vill Leit nach wéi gëschter wa si vun Dideleng a Richtung Volmerange-les-Mines fueren.
Och do gouf et eng Barrière. Si gouf benotzt, wa fäerdeg Coils aus den Halen vum Greisendall erausgzunn goufen.
Haut sinn d'Halen gréisstendeels eidel an d'Schmelz zu Dideleng an d'Güterzich si fir ëmmer Geschicht.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 05 Sep 2017 18:04 von René.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, Lux, charel1604, Dan525354, MarcK, cc 14100, Eric3620, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
25 Mai 2017 12:56 #4767 von René
Zu Beetebuerg ass de Pn 4a och elo scho Geschicht. D'Barrière am Duerf, wéi en och genannt gouf, ass duerch eng Foussgänger- a Velosbréck, déi och am Noutfall vun Autoe benotzt ginn, ersat ginn.

Eng Zäitlaang wor de Pn 4a nach signalofhänngeg a Richtung Bierchem; d.h. d'Barrièren sinn op an zou gaang obwuel de Passage scho fir Autoen a Foussgänger gespaart wor.

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, charel1604, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Mai 2017 12:12 - 18 Mai 2017 15:32 #4747 von René
Nach net laang fort ass de Pn 6 zu Léiweng.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 18 Mai 2017 15:32 von admin.
Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
17 Mai 2017 17:31 - 17 Mai 2017 17:32 #4745 von admin

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN N°4 zu Schuller (Foto: Juni 1992 Marcel Schlim) Ausser Betrieb vum 15-07-1996

Weider Biller op der neier rail.lu-Sait: PN

Villmols merci am Viraus fir all weider Info!
Letzte Änderung: 17 Mai 2017 17:32 von admin.
Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
12 Mai 2017 18:09 - 13 Mai 2017 09:42 #4742 von René
An hei nach eng Foto aus den Archiven. Enn der achtzeger Joer wor den 1807 hei um Scheierbësch um Pn 90 mat engem Güterzuch a Richtung Esch ennerwee. Haut steet op dëser Plaz di rout Bréck an d'Weichebild ass och e ganzt anert a Richtung Brucherbierg.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 13 Mai 2017 09:42 von admin.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, Lux, charel1604, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
12 Mai 2017 08:32 - 12 Mai 2017 14:12 #4741 von René

D'Barrièreshaus um Pn 87 zu Huncheréng ass leider ofgerappt ginn. An och de Moulinex ass Geschicht.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 12 Mai 2017 14:12 von admin.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, charel1604, cc 14100, UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Mai 2017 08:04 - 09 Mai 2017 08:31 #4737 von jmo
Fir eng nei Sait um rail.lu iwwert Barrièren, Barrièreshaiser, etc. siche mer all Zorten Informatiounen: Lëschten (N° PN + PK), Pläng, Fotoën, déi verschidden Numérotatiounen, etc.

Villmols Merci am Viraus!

Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! - tél: 621 247 909


Hei mol ee klengen Ufank:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 4 Belval, abgebaut 1989 und durch eine Unterführung ersetzt, welche unter der neuen Haltestelle Belval-Lycée hindurchführt. Die Bahnschranke PN 4 auf der Strecke Esch-Petingen war damals die einzige noch handbediente Bahnschranke auf der freien Strecke. (Photo: 1987 Armand Schilling)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 12, régime ouvert, desserte par V, situé au pk 19.807 de la ligne 1.

L'appendice au RGE, édition de 1971 donne les précisions ci-après:

le rectificatif no 12 du 15 mai 1975 mentionne encore ledit PN
le rectificatif no 13 du 15 septembre 1975 fait état de sa suppression, donc suppression entre ces deux dates de 1975.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Ancien PN 19 à Heisdorf (Photo: 3.3.2005 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Embranchement du chantier de la Route du Nord à Lorentzweiler-Klëck, à droite le panneau du PN 20C (Photo: 9.5.2003 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Maison garde-barrière à Berschbach/Mersch; maison natale d'Aloyse Kayser (Photo: 22.7.2000 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 24 à Pettingen (Photo: 1955 collection: Nico Berté)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Pettingen (Photo: 9.4.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Schieren - PN 27b (Photo: 9.4.2004 jmo)


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 40, à Drauffelt (Photo: 19.7.2005 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 47 A à Maulusmühle, vue direction Clervaux (Photo: 27.4.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN No 55 (Photo collection: Carlo Weis)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN à Rodange-Fonderie (Photo: 23.7.2002 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN 27 PK 2,639 à Rodange (Photo: 25.2.2005 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Bahnwärterhaus PN Merl - Schlewenhaff (Photo: 19.10.1999 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN à la Gare Bascharage - Sanem (Photo: 11.12.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Locomotive diesel SNCB 6244 avec train pour renouvellement de la voie au PN 87 à Noertzange (Photo: 25.4.2004 Mike Wohl)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Moestroff (PN N° ?) (Photo: 22.10.2012 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Ancienne gare de Steinheim (PN No 63) (Photo: 30.1.2003 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Locotracteur CFL 1022 au PN No 88 entre Echternach et Wasserbillig (Photo: 11.1957; Pol Aschman; Copyright: Photothèque de la Ville de Luxembourg)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Früheres Bahnwärterhaus (N° ?) bei Wasserbillig (Photo: 18.3.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Mertert - Le quartier de la gare (Collection: Carlo Jager)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Bahnübergang beim Schlachthaus in Grevenmacher (Collection: Carlo Jager)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Lokotraktor CFL 501 in Hagen - PN 67 Pk 16,523 P-Eb resp. 0,047 Hg-Kb (Photo: 13.7.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


PN No 71 in Steinfort (Photo: 13.7.2004 jmo)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Un autorail et une remorque Uerdingen au passage à niveau à Colmar-Berg (Photo: 25.10.1957 Pol Aschman; Copyright: Photothèque de la Ville de Luxembourg)
Letzte Änderung: 09 Mai 2017 08:31 von jmo.
Folgende Benutzer bedankten sich: Mercator, charel1604, cc 14100, UP3985, kilometerfresser

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.188 Sekunden

rail.lu RSS

Zum Seitenanfang