Ech hat déi interessant Foto och an den DSO-Forum gesat.
Do sinn mëttlerweil d'Äntwert a weider Fotoen opgetaucht. Hei de Résumé:
es handelt sich um 57 1522 (mit pr. 3T20-Tender!). Die Aufnahme entstand in Nancy und ist im www mit einem GI zu finden, dortiger Aufnahmezeitpunkt im September 1944. Bei Google leicht zu finden mit den Suchbegriffen Nancy 1944 locomotive.
die 57 1522 hat dieses Unglück überlebt und wurde als 1-050-B-633 bei der SNCF geführt. Laut Revisionsdaten 09.52 ausgemustert. Vor diesem Brückensturz war sie im Ostfeldzug eingesetzt. Die Frostschutzeinrichtungen sind auch auf den Fotos zu sehen.
https://www.google.com/maps/@48.6063003,6.1634876,3a,40.5y,91.45h,92.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2iCxLCSuogAieLzKoDFeXw!2e0!7i13312!8i6656
Das ist die so genannte "strategische" Linie der Umgehung von Nancy, von Toul bis Blainville-Damelevières.
Inbetriebnahme von 1896 bis...1933; Länge 43 Km. Als "ligne 27" war sie bei der SNCF bezeichnet.
Im Jahre 1964 Einstellung der Stecke Toul- Neuves-Maisons. Damals ganz doppelspurig.
Seit etwa 4 Jahren, wurde die Strecke einspurig geändert und das Gleis ganz erneuert.
In Neuves-Maisons bringt die Stahlindustrie Güterverkehr.
Merci fir d'Äentwert. Laut deem mëtlerweil verstuerwene Mann, vun deem mir d'Foto hunn, ass et een Original (oder Kopie vum Negativ), dat hier vun engem Hesper Fotograf an Noper gemat krut an zwar sollt et eng Foto aus dem Fentenger (Alzenger) Bann aus dem Krich sinn ...
Dës spektakulär Foto weist eng (gesprengte ?) Eisebunnsbrëck tëschent 1940 a 1945.
Komesch, datt vun deem Accident vun der Reichsbahn näischt an eisen Zeitungen ze fannen ass. Et misst sech em déi Bréck am Gleisdräieck zu Fenteng handelen (zu Béiweng zou, wou d’Bréck vun Éiter erfort iwwert d’Uelzecht geet). Oder ass dat op enger ganz annerer Platz?
Weess ee méi (Datum, Maschinentyp oder aneres)?
Villmools Merci am Viraus fir all Info,
Roland Schumacher (Fentange)
Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang. Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.