Trains de charbon
Born (NL) et Sibelin (FR)

Retour des trains de marchandises sur l’axe Luxembourg - Liège!

Durant l‟année 2011, CFL cargo a participé à un appel d‟offre pour le transport de 250.000 tonnes de charbon de Born (NL) vers la région Grenobloise (FR). L‟offre de CFL cargo a été acceptée et le début tu transport a été janvier 2012. Pour ce trafic, CFL cargo prend en charge 5 trains par semaine entre Visé (BE) et Hagondange (FR). La remise des trains se fait à Hagondange pour le compte de Fret SNCF et à Visé pour le compte de Captrain.


De Viséer den 21.02.2017 um 10:40 zu Ettelbréck (Photos: Nico Berté)


D'CFL 3004 an 3005 mam Kuelenzuch zu Lëntgen (Photo: 16.6.2012 Michel Dondelinger)


Reprise du trafic de charbon entre Born (Nl) et Anglefort (F) pour l'usine Ferropem. Ce trafic a été arrêté depuis la mi-décembre 2012.
Ce trafic assuré par CFL cargo entre Hagondange et Visé (Bressoux) et v.v., passe de nouveau via Gouvy frontière (dimanche via Sterpenich frontière).
Une des premières circulations en 2013 du train 48870 Bettembourg-Visé (Bressoux) passe à Ettelbruck en dir. de Visé (ou Bressoux). Derrière les locs. CFL 3015 et 3018 on peut voir les nouveaux wagons du type Facnps.
15.02.13. photo: Mercatoris Nico


D'CFL 3014 an 3017 mam Kuelenzuch zu Klengbetten op Gleis 4. (Photo: 18.11.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3016 an 3011 mam Kuelenzuch zu Schieren. (Photo: 10.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3016 an 3011 mam Kuelenzuch bei Marloie (B) (Photo: 12.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3011 an 3016 mam Kuelenzuch zu Hollerech (Photo: 12.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3011 an 3016 mam Kuelenzuch zu Leiweng. (Photo: 12.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3016 an 3011 mam Kuelenzuch zu Zoufftgen. (Photo: 16.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3016 an 3011 mam Kuelenzuch zu Weyler. (Photo: 19.8.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3014 an 3008 mam Kuelenzuch zu Märel. (Photo: 23.9.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3014 an 3008 mam Kuelenzuch zu Zoufftgen. (Photo: 23.9.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3019 an 3006 mam Kuelenzuch zu Leiweng. (Photo: 30.9.2012 Yves Gillander)

D'CFL 3019 an 3005 mam Kuelenzuch zu Capellen. (Photo: 14.10.2012 Yves Gillander)


D'CFL 3005 an 3020 mam Kuelenzuch nuets zu Dummeldeng. (Photo: 24.10.2012 Yves Gillander)


Kuelenzuch op Visé zou Weyler bei Arel mat der CFL 3007 & 3002. (Photo: 17.6.2012 Yves Gillander)


Kuelenzuch mat der CFL 3002 & 3007 vu Visé zreck op Hagondange, zou Mamer (Photo: 17.6.2012 Yves Gillander)

Et ass planmeisseg datt se Sonndes iwwer Arel fueren, well u verschiddenen Sonndeger de Viadukt zou ass. Départ Beetebuerg geint 6:40, Arrivé Visé geint 10:20; an da geet et géint 11h20 zreck op Beetebuerg wou se geint 15h ukommen!

 


D'Dieselok Class 66 6602 vu Captrain zou Visé; sie brengt déi eidel Rame vu Visé op Born a brengt déi geluede Rame zereck op Visé, an ward dann, bis déi nächst eidel Rame vu Sibelin do ass. (Photo: 16.3.2012 Dan Antony)


D'Dieselok Class 66 6602 vu Captrain zou Visé; op hierer Sait geseit ee gutt, daat sie virdrun un ERS-Railway verlount war. (Photos: 15.3.2012 Dan Antony)


D'belueden Rame, déi een Donneschdeg den 15.3.2012 vu Born ukomm war, an dorops ward, dat se op Hagondange resp. Sibelin bruecht gët. (Photo: 16.3.2012 Dan Antony)


D'belueden Rame mat der Class 66 6602 vu Captrain an der Gare vu Visé, et ass déi Vue, déi dLeit vum Stellwierk vu Visé op déi enescht Gare huet. D'Stellwierk vu Visé steet jo bekanntlëch niewend der Ligne 24, déi vu Montzen op Tongeren geet. (Photo: 16.3.2012 Dan Antony)

D'Rame, déi en Donneschdeg den Owend eidel um 1h30 amplatz 22h48 zu Visé ukomm ass (wéinst dem Chantier ennerwee tëscht Gouvy an Léck / Liège).
Fir de retour zereck op Hagondange zefuehren, war et dunn ze spéit, well daat iwer 10 Stonne gët, an d'Maschinisten hun d'Rame zu Visé mat den 3018+3011 stoegeloss an d'Maschinisten koumen mam Auto zrëck op Lëtzebuerg. Vu Visé op Bétebuerg sin ët 197 km.


D'CFL 3011+3018 gin direkt op d'Rame geloss. D'Rame haat eng Charge vun ongeféier 1350 Tonnen.Et waren 18 Këschten mat Kuehlestëps. (Photo: 16.3.2012 Dan Antony)

Deen Zuch gët jo vun CFL-Cargo amplatz vu B-Cargo an der Belsch gefuehr, also ass CFL-Cargo en Konkurrent vu B-Cargo, an dofir délégéiert d'B-Cargo keen Accrocheur a keen Visiteur op Visé. Fir daat awer trotzdeem esou Leit dohinner kommen, huet sech en speziellen Group gegrënnt, déi fir déi Privat EVU ( EisenbahnVerkehrUnternehmen) an der Belsch ewéi Crossrail oder Captrain an eben CFL-Cargo d'Visite an d'Brems iwerhuelen. Et ass den CMI-Group, d.h. Cockerill Maintenance & Ingénierie. Se machen d'Visite zu Visé, Montzen, Aachen-West, Tongeren an esouguer Antwerpen; sie hun eng Permanence an sin op Uruff bereet.


Den Auto vun CMI - Services (Photo: 16.3.2012 Dan Antony)


D'CFL 3011+3018 virun der beluedener Rame an der Gare vu Visé. (Photos: 16.3.2012 Dan Antony)


D'CFL 3018+3004 virun der eideler Rame zou Gouvy (Photo: 30.5.2012 21h26 Charly Huberty)


D'CFL 3018 + 3004 virun der eideler Rame zou Gouvy (Photo: 30.5.2012 21h26 Benny Huberty)


D'CFL 3004 + 3018 virun der eideler Rame zou Elwen (Photo: 29.5.2012 21h01 Benny Huberty)

D'Rame ass dun e Freiden (16.3.2012) de mueren zu Visé um 11h00 fortgangen, mat deem Resultat, daat den Zuch am Daag konnt photographéiert gin:


Doppeltraktion CFL 3018+3011 mit beladenem Güterzug in Richtung Süden, vor Tunnel Bourscheid (Photos: 16.03.2012 Schank Vital)


Mise en marche de trains CFL cargo Hagondange - Visé (via Gouvy) et vice versa. Il s’agit d’un transport de charbon entre Born (NL) et Sibelin (près de Lyon).  Les derniers trains de marchandises internationaux via cet axe ont été supprimés en décembre 2005.
1er train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotive CFL 3018 au passage à Ettelbruck. (Photo: 20.02.2012 (vers 20h33) Nico Mercatoris)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3018 et CFL 3017 au passage à Cruchten. (Photo: 2.05.2012 (vers 21h) Nico Berté)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3008 et CFL 3011 au passage à Cruchten. (Photo: 7.03.2012 (vers 20h30) Nico Berté)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3008 et CFL 3011 au passage à Cruchten. (Photo: 28.03.2012 (vers 20h24) Nico Berté)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3008 et CFL 3011 au passage à Cruchten. (Photo: 28.03.2012 (vers 20h24) jmo)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3017 et CFL 30?? au passage à Cruchten. (Photo: 4.04.2012 (vers 20h26) jmo)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3018 et CFL 3017 au passage à Cruchten. (Photo: 2.05.2012 (vers 20h55) jmo)


Train vide 48870 Hagondange - Visé avec locomotives CFL 3007 et CFL 3009 au passage à Cruchten avec wagon CFL cargo Fas . (Photos: 4.7.2012 (vers 20h26) jmo)


Les CFL 3007 et 3017 en tête de la rame vide du train de charbon Sibelin-Born passent à Cruchten. (Photo: 11.07.2012, Nico Berté)


D'3011 an 3008 stoungen hennt zu Dummeldeng. Si sinn vrun 2 Auer als Marche 48871-1 vu Visé komm an sinn no halwer 5 weider op Beetebuerg gefuer. (Photos: 9.3.2012 2h40 Yves Gillander)


Locomotives CFL 3018 et 3011 avec train de marchandises Visé - Hagondange sur le viaduct de Pfaffental (Photo: 16.3.2012 Mike Wohl)


Locomotives CFL 3018 + 3004 avec train de marchandises Hagondange - Visé sur le viaduct de Pfaffental (Photo: 30.5.2012 20h Charly Huberty)


Locomotives CFL 3018 et 3011 avec train de marchandises Visé - Hagondange sur le viaduct de Pulvermnühle (Photo: 16.3.2012 Mike Wohl)


D'CFL 3007 + 3017 mam Güterzug op  Visé, an der Stater Gare (Photo: 13.7.2012 Michel Dondelinger)

Déi eidel Rame geet um 19:30 zu Betebuerg fort, mat Zwëschenhalt vun 10 Minuten an der Stad a fiirt da virun op Visé, ewou se um 22:48 ukennt.
Um 23:52 fiirt déi gelueden Rame zereck op Betebuerg.

Liens / Links
RAIL.LU - News

Any information or picture completing these pages is welcome! For more information just send us an e-mail.

Toute information ou photo pouvant compléter ces pages est la bienvenue! Pour des informations supplémentaires, veuillez nous envoyer simplement un e-mail.

Jede Information oder jedes Foto, welche(s) diese Seiten vervollständigen, ist herzlich willkommen! Für mehr Informationen, senden Sie uns einfach ein e-mail. 

 

Created by / Créé par / Copyright: jmo

Last update / Dernière mise-à-jour: 11-mars-2012