Wéi eng Breck ass dëst (2)? Geléist!

Mehr
10 Dez 2017 17:08 #4938 von Lemmy
Lemmy antwortete auf das Thema: Wéi eng Breck ass dëst (2)? Geléist!
moien...
tippen op Belval ....

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
09 Dez 2017 17:52 - 09 Dez 2017 18:06 #4937 von admin
admin antwortete auf das Thema: Wéi eng Breck ass dëst (2)?
Et ass effectif d'Viirgängerbrëck. Nom Plang, elo hei Biller dovun vum Marcel Schlim. Villmools merci!:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Brücke von Terres-Rouges nach AEB (Photo: 4.4.1960; collection Marcel Schlim)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Vorne die neue und dahinter die alte Brücke (Photo: um September 1960; collection Marcel Schlim)

De Plang vun der Brëck kënnt iwregens aus engem aalen Profilalbum vun der Aachener Hütte vun 1912 .
Letzte Änderung: 09 Dez 2017 18:06 von admin.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
29 Nov 2017 08:29 #4930 von Louis
Louis antwortete auf das Thema: Wéi eng Breck ass dëst (2)?
Dat misst effectif dei eischt Breck vun der Schmelzestreck teschend Terres Rouges a Belval sin.

Huet d'Belvalerstrooss deemols nach Redingerstrooss geheescht?
Folgende Benutzer bedankten sich: UP3985

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
27 Nov 2017 22:35 - 09 Dez 2017 17:55 #4926 von jmo
jmo erstellte das Thema Wéi eng Breck ass dëst (2)? Geléist!
Überführung der Prinz-Heinrich-Bahn und der Redingerstraße,
Esch/Alzette - virun 1912
Wéi eng Breck ass dëst?

D'Viirgängerbrëck vun dëser?

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Villmools merci am Viraus fir all Tuyau!

Bescht Gréiss,

jm

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 09 Dez 2017 17:55 von admin.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.183 Sekunden

rail.lu RSS

Zum Seitenanfang