Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:

THEMA: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802

Re: CFL cargo 1802 à Nassjo (Nässjö) en Suède 09 Jul 2015 19:42 #3871

Nice piccies indeed about 1802 still in action.
By the way 1805 and 1812 were prepared for being ferried to Denmark soon... 1815 stays in Luxemburg, need extensive repairs due to her "small bump"but nobody wants about her, so her future is very uncertain for the moment.1817 stays also in Luxemburg, waiting for new axles but this looks like it would be a very long neverending story....1818 is (and I think it will be) the last one in activity in Luxemburg (the last reminder of a great and reliable series of 20). Also 1806 still there but got new axles which cause extensive problems of wheight distribution in her undercarriage (need all the axles and suspensions to be removed for being checked and the owner in Germany doesent want to pay this.....) so looks this would also be a neverending story. And last but not least dont forget about 1809 which still stays in Belval , looks like they deliberatly want to forget about this one.......
Folgende Benutzer bedankten sich: CFL1800, karben, 1800 Denmark

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

CFL cargo 1802 à Nassjo (Nässjö) en Suède 09 Jul 2015 11:14 #3870

De passage à Nassjo (Nässjö) en Suède, j'ai eu la chance d'apercevoir la 1802 à la gare tard le soir du 25 juin en tête d'un train de wagons plats vides. Je joins quelques photos, malheureusement de qualité très moyenne car prises de loin et il commençait à faire nuit.
Cordialement,

Marc Koelich

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: !!RH!!, NS162, mlorent, CFL1800, DLoc567, CFL1800Loks, CFLcargo1806, Remco1801, karben, 1800 Denmark

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von adminv15.

Re: Aw: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 29 Mai 2015 21:10 #3819

Guten abend all, and thank you all for answers to our questions.

This is a list of our experiences in Luxembourg during the 29th of May

1817
Bettembourg
Departure 06:30 Bettembourg – Belval U

Seen again
08:07 Belval U - Bettembourg

Noertzange
09:03 Bettembourg – Belval U

Esch
11:06 / 11:08 Belval U - Bettembourg

Bettembourg
Departure 12:20 Bettembourg – Belval U

Esch
12:40 Bettembourg – Belval U

Belval U
Arrival 13:36 Bettembourg – Belval
Departure 14:08 Belval - Bettembourg

Noertzange
15:24 Bettembourg – Belval

Bettembourg
Arrival 16:59 with MAK 1000 BB 92 80 1271 010-1 Belval U - Bettembourg
Departure 17:50 Bettembourg – Belval.

With regards to CFL 1809 (earlier mentioned as scrapped), it is in fact in the eastern part of Belval.
It is visible from the stairs situated on the back side of the shop ”Naturata”.


Luxembourg Depot
16:00
1805-1812-1815-802 outside and 1806 inside the old roundhouse.

Luxembourg Triage (next to the depot)
1818 with gasoline waggons

Lars

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, NS162, Louis , CFL1800, CFL1800Loks

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 28 Mai 2015 12:03 #3811

Souweid ech wees ass den 1809 schoneng Zeit verschrott.

En stoung jo laang um Belval.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 25 Mai 2015 11:10 #3807

Hi 1800 Fans....
Yes for the moment 1817 and 1818 R still alive.
Their schedule is split in 2 runs : one is running between Bt and Bu
the other makes connections with fuel trains between Lux and Bertrange.
I think best choices 2 catch one is during 06.00 in the morning and late afternoom somewhere in Bertrange by the Fuel companies (easy acces cos they're crossing the road so no restrictions for spotters....)
4 the Bt to Bu run I'm not able 2 provide a schedule,(Sorry) Have 2 try on your good luck 4 spottin' around the track between theese 2 points......
1812 and 1805 R in a pretty bad shape in Luxbg dépot and waitin' 2 b scrapped 4 parts
1815 is also in same location but her future is uncertain .in fact she had a " small" bump in late 2014 and waiting 4 decision 2 B fixed , but nothin' decided yet...
Besides 1806 is also there, got brand new axles ,engine partly refurbished and waiting to jump in action again somewhere in time....
For 1809 (my favorite, loved to drive her...) I don't know anything at all..She was (is) at Belval.I asked the same question about her fate in another forum on this site but no one is ablbe 2 give me an answer.
Hope I've been helpful...
So long, have nice trip and enyoy....
Folgende Benutzer bedankten sich: NS162

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 24 Mai 2015 18:59 #3806

Hello,

we are 2 1800 fans visiting Luxembourg Friday.
Maybe anyone can answer a few questions.

1. Where is the 1809 at the moment ? We saw the Pictures indicating that is was being removed from the Belval area.

2. Is 1817 and 1818 still doing their runs between Bettembourg and Esch/Belval ?
Can anyone supply a timetable or just timings for these trains for Friday the 29th of may.

Thanks in advance.

Any questions regarding the use of 1800s in Denmark is welcome.
At the moment 1807 and 1814 is in use behind a Nohab MX or MY.

Lars
Folgende Benutzer bedankten sich: CFL1800Loks

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 11 Mai 2015 18:53 #3785

hei sin e puer Fotoën vun haut vun den 1805, 1812, 1815:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



der 802:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


an dem 1022:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Folgende Benutzer bedankten sich: !!RH!!, NS162, CFL1800Loks, CFLcargo1806, GM1800

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von jmo.

Re: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 15 Jan 2015 08:43 #3563

B) Moin.
Sorry fir dee spéiden reply...
Also 5542 wor di éischt blo 55er di verschrott gouf well se net mi fuerbaar wor..(wor selwer puer mol op Leck an rem gefuer an wees woufun ech schwetzen)
Am ralenti wor et nach gudd mee soubaal een d'Heizun ugemaach huet an den Diesel op cran 3 gaang ass dann ass een um Posten 2 nit mei setzen bliwen weinst Vibratiounen an grausamen Koméidi. Gin dovunner aus dat di " ongeklärten " Vibratiounen entweder op eng nit ausgewuchten GP zereckzeféieren wor oder well se 5542 (di iwregenz nach kuurz virdun frësch gemaach gouf...) falsch alignéiert hun.Well heeschen wann Gp rem agebaut gett da muss den Diesel genne ugepasst gin un di Gp. Do gin da kleng denn Blecher ennert de Sockel vun der Gp gemaach sou dat si zu 100% Mam Diesel an enger Linn ass well soss stemmt d'Héicht an parralellitéit nit an et enstinn Schwengunen a Resonnanzen bei gewessenen Touren an mat der Zait schléit een alles futti...(Lager,Wecklungen,Vilbrequin asw...) Daat wor iwregenz eng schwéier Aarbecht di net vill Leit am Atelier beherrscht hun an di oft mol eng ganz Woch gedauert hun...

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 16 Okt 2014 16:17 #3434

Noch ein kleine Erklärung:
Der 5519 hat in 1993 die Installation von der 5542 bekommen (worauf die 5542 ist verschrottet wegen unerklärte Schwingungen)
Der 5531 hat in 1996 die Installation von der 6215 bekommen worauf die 6215 wieder gelb-grün lackiert ist.

Die 5525 muss 5523 sein:

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mit freundlicher Grüßen,
Dirk
Letzte Änderung: von DLoc567.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 16 Okt 2014 15:35 #3433

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dat sinn (waren)

5505
5510
5515
5519
5523
5529
5531
5540
5542
Folgende Benutzer bedankten sich: DLoc567

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von bb3602.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 16 Okt 2014 13:01 #3431

Yes daat ass génératrice principale standard.(net ze verwiesselen mat daer vun der sncb 55 di een extra zougebautenen alternateur haat vir 3000 v cc zuchheizung, di een un der bloer Karrosserie erekennt. suwait ech wees woren et der knapps 10 vun den 42 "belschen 18er")...

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 16 Okt 2014 12:17 #3430

Dat do ass super erklärt!

Ech hu just nach eng Fro: steht GP fir génératrice principale?

Villmols merci!

Gilles

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 16 Okt 2014 11:22 #3429

Hallo.
Also een flash ass een Spannungsiwerschlaag am circuit haute tension.Dat muss dann am Atelier rem rausgeschlaff ginn mat der Schleifhex oder einfach Schmiergelpabeier an duerno mat isolatiounslak rem iwerstrach ginn.Duerno muss den engin enner Beobachtung puer deeg bleiwen fir ze kucken op rem een Iwerschlaag op daer geicher plaatz kennt. EEn Gr ass een "ground-relais". Daat ass eng Secherheet dei di 2 cicruits vun der Lok (haute an basse tension resp circuit-batterie) iwerwaacht an wann ee probleem ass z.b lasse kabel oder een geschauerte Kabel deen widert Karrosserie kennt , dann geet eng Meldeluut an eng grausam haart Schell um poste de conduite un. Dann muss een entweeder denn betraffene circuit isoleieren oder den "ground relais " vun der masse trennen.... Hoffen daat wor net zefill komplitzeiert ausgedreckt...
Folgende Benutzer bedankten sich: Gilles, DLoc567, CFLcargo1806

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 15 Okt 2014 20:17 #3428

Gilles schrieb: Wat heescht "Gr" an "een flash op der GP"?

Villmols merci am viraus!

Gilles

Ich denke dass "een flash op der GP" ein flash (Kurzschluss) in Hauptgenerator bedeutet. "Gr" weiß ich leider auch nicht.
Folgende Benutzer bedankten sich: Gilles

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mit freundlicher Grüßen,
Dirk

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 15 Okt 2014 19:38 #3427

Wat heescht "Gr" an "een flash op der GP"?

Villmols merci am viraus!

Gilles

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 13 Okt 2014 09:35 #3409

:ohmy: Gesait schlecht aus 1809...(Muss awer och soen dat sie li lescht 20Joer bei weitem di "schlechste Karrosserie " haat wat de Lak betrefft.Par contre wor se teschnesch immens. Sin an den 90er drop gefuer an haat nie ee Probleem mat hir,keen Gr asw, wou aanerer awer mi oft een flash op der GP oder engem Traktiounsmotor gemaach hun (z.b. 1807 wor oft dobai...)
Folgende Benutzer bedankten sich: Gilles, CFL1800Loks

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

CFL cargo Lok 301 an 1809 um Belval - 6.10.2014 06 Okt 2014 17:30 #3387

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


CFL cargo Lok 301 und CFL cargo Lok 1809 auf Belval (Photo: 6.10.2014 Marcel Schlim)
Folgende Benutzer bedankten sich: NS162, CFL1800, DLoc567, CFL1800Loks, Remco1801, GM1800

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von jmo.

Aw: Re: Aw: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 01 Mär 2014 18:13 #2917

Salut,

1801 an 1806 gehéiren "Power Rail" vun Magdeburg.
1801 steet zu Egeln ofgestallt.
Waat ass mat der 1809, ass déi verschrott, oder steht déi nach um Belval?

Armand

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Re: Aw: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 28 Feb 2014 18:45 #2913

h3608 schrieb: Salut,

Wéivill 1800er ginn ët de Moment nach?
CFL cargo huet jo nach d'1815, d'1817 an d'1818, stinn der soss nach ofgestallt zu Lëtzebuerg?
Wéi eng sinn all am Ausland?


Villmols merci,

den Heng


Salut,

1815-1817-1818 stinn effektiv nach am aktiven Dengscht bei CFL Cargo.

1812 steet an der Stad am CRM an ass Ersatzdeelspender fir di 3 aktiv Loken vun CFL Cargo.

1806 gehéiert Power Rail, steet awer aktuell an der Stad am Depot fir eventuell nees léihweis bei CFL Cargo ze fueren.

1801 gehéiert Power Rail a steet an Daitschland an engem Besch bei Haldersleben.

1805 an 1807 fueren an Dänemark fir d'CFL Cargo Filiale do uewen.

1802 fiert fir CFL Cargo Schweden.

1814-1816 an 1820 stinn zu Padborg ofgestallt. 1810 ass vrun e puer Meint do verschrott ginn.


Yves
Folgende Benutzer bedankten sich: Initsch, h3608, cc1818

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von gilyv051.

Re: Aw: CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802 28 Feb 2014 14:13 #2911

Salut,

Wéivill 1800er ginn ët de Moment nach?
CFL cargo huet jo nach d'1815, d'1817 an d'1818, stinn der soss nach ofgestallt zu Lëtzebuerg?
Wéi eng sinn all am Ausland?


Villmols merci,

den Heng

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.252 Sekunden
Zum Seitenanfang