Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:
  • Seite:
  • 1
  • 2
  • 3

THEMA: Atterlinn

Aw: Atterlinn 06 Aug 2012 23:25 #1402

Op der Sait vun der Attertlinn hei um rail.lu ass eng Foto vun daer Breck am Ausgang vun Useldeng
Folgende Benutzer bedankten sich: Radon

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 06 Aug 2012 06:58 #1398

am agang vun useldeng waar eng eisebunnsbreck (do wu riets en firma auto verkeeft )
Folgende Benutzer bedankten sich: Radon

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 05 Aug 2012 22:23 #1397

Anhang useldangeatterlinn.JPG nicht gefunden



Moien,

nach eng aner Fro:

Wéi war den Verlaaf vunn der Streck zu Useldeng Richtung Naerden (Um Screenshot markéiert). War do een PN oder eng Breck. Gett et dovunn Biller?

Merci

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von Radon.

Aw: Atterlinn 13 Dez 2011 09:40 #322

zurzeit vun der stengeforter schmelz waaren och nach schmalspurgleiser an der gare stengefort.dei sinn awer verschwonnen , den datum ass mer net bekannt. bis 1967 waaren an der gare 3 gleiser. daat eischt beim bv ass ewechgeholl ginn no der fermeture vum persouneverkeier. dodurch ass dann eng griesser paatz fir de gedrenksbuttek entstaanen.
Folgende Benutzer bedankten sich: Radon

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 12 Dez 2011 21:54 #320

Moien!
Ech giff mengen dat 1. Gleis wier eweggeholl ginn a just dat 2. mat der Weich op dat 3. wieren haut nach do.
Luc

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 12 Dez 2011 21:45 #318

Moien,

wéi war fréier den Verlaaf vunn den Gleisen op der Stengeforter Gare? Op der Foto mam Uerdinger gesäit et sou aus, wéi wann fréier een Gleis vill méi no laanescht d´Gare verlaaf wier...

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von Radon.

Aw: Atterlinn 23 Nov 2011 22:31 #215

also, vu klenbetten op stengefort leeft gur neischt mei. virun enegr zeit ass nach schotter gefuert ginn fir e chantier fu spiske. iwert de pn geet gur neischt mei, d'wich 21 oder 26 ass och freckt.durfir e solidariteitopruff fir d'streck.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 21 Nov 2011 19:58 #191

Jein, theoretesch jo mee op déi Bréck nach en Zuch aushellt wees ech net. Et ass jo och schon geschriwwen ginn, dat den Fond de Gras déi eenzeg Museumsbunn hei am Land bleift. Vunn do hir denken ech dass dat net waert méiglech sinn.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 21 Nov 2011 19:34 #190

Daat heecht bis kuerz firun Beiwen ass een Obbau meiglech rem?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 21 Nov 2011 19:22 #189

Anhang SAM_0047.JPG nicht gefunden


Hannert dem Prellbock (op dem éischten Screenshot agezeechent) ass d´Streck bis do wou se op d´Strooss fir op Béiwen (op dem zweeten Screenshot agezeechent) trefft absolut fräi, do kann een och nach mam Auto fueren (Feldwee). Hei leien souguer nach d´Schlaken an hei an do och nach Schwellen (op der Säit). Ab do ass dann zimmlech alles zougewues fir laanscht d´Kläranlag. Virdrunn geet et nach iwwert eng Breck iwwert d´Attert. Zu Béiwen selwer sinn e puer Häiser bäikomm, do ass d´Streck souwäit ech erkennen kann verbaut.

Dieser Beitrag enthält Bilddateien.
Bitte anmelden (oder registrieren) um sie zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von Radon.

Aw: Atterlinn 20 Nov 2011 23:56 #183

Asou ok. Schued :(
Bis wei weid ass Trass frei iert se bebaut ass wann een aus richtung bissen kukkt? Kann een ma do bessen mei erzieln? Ech kennen mech net esou gudd matt der Streck aus. Well si na zimlech jonk.

Villmols merci am fierraus.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 16 Nov 2011 19:04 #162

Gaffinet schrieb: Weiviel Km Gleislängt) fun Ettelbreck op Bissen?
Weisou soll fun Scheffleng keen Droot mei kommen.
Och wann d Schmelz zu ass. Den Droht kennt fum TLM an huet nix mam Mittal ze dinn. Deen ass weider a Betrieb. Ech sinn fun Scheffleng dofier wees ech daat.


Steet haut op RTL.lu:

"An déi fréier Neelfabréck zu Biissen, déi bis ewell hiren Drot vu Schëffleng krut, muss sech den Ament no engem anere Fournisseur ëmkucken."


Schätzen mol knapp 10 km fir Ettelbreck - Bissen (vunn der Gare zu Ettelbreck bis bei de Prellbock am Besch fir op Béiwen).

D´Goodyear kritt schon säit e puer Joer näischt méi vunn der CFL, kennt alles per Camion.
Folgende Benutzer bedankten sich: liecam

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von Radon.

Aw: Atterlinn 16 Nov 2011 18:37 #161

An der Läscht kennt zwar och emmer mei Droht mam Camion op Bissen, leider :-/

Ech hoffen dass dei Streck an iergend enger Form erhaale bleift,...

Wei ass et iwwerhaapt mat der Goodyear? An der Zait sinn dei jo och mol mam Zuch ugefuer ginn?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 16 Nov 2011 18:24 #160

Weiviel Km Gleislängt) fun Ettelbreck op Bissen?
Weisou soll fun Scheffleng keen Droot mei kommen.
Och wann d Schmelz zu ass. Den Droht kennt fum TLM an huet nix mam Mittal ze dinn. Deen ass weider a Betrieb. Ech sinn fun Scheffleng dofier wees ech daat.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 16 Nov 2011 17:15 #159

Bissen daerft jo demnächst och net méi befuer ginn, wann den Drot net méi vunn Scheffleng kennt. Et ass ze hoffen, datt deser Streck net dat nämlecht geschitt, wéi daer vunn Stengefort. Et ginn jo hei vill Leit déi duefir plädéieren fir nees Persounenverkéier op deenen zwou Strecken anzeféieren, d´Fro ass wéi een dest kann errechen. Wann d´CFL keen geegent Material huet oder well kaafen dierft et schwéier ginn.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 10 Nov 2011 06:21 #106

Daat klengt net schlecht. Mais fier stengefort misst een weinstens deen deel bis hanner der gare do wou dei 2 güterween stinn saneieren fannen ech mol. Mais bon ma haaten jo VTen mais dei goufen jo nees verkaaft, dei sougenannten "Dildoen".
Folgende Benutzer bedankten sich: de_Mineur

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Atterlinn 09 Nov 2011 22:01 #105

alson, ech wollt eemol och op versschidden aspekter vun der attretlinn hiweisen
_klengbetten-stengefort. zenter engem joer ass do gur neischt mei gefur. um site vun der freierer gare wiesst d'onkraut an och beem fencken un, alles ze iwerdecken. weider a richtung prellbock gett et nach mei sclemm, vun den gleis fir bei d'textilcord scho gur net ze schwetzen.
ech perseinlech geiw mengen, wann emol eng initiativ geiw gerennt ginn, fir op d'manst ze erlaaben, dass den w.w. oder den de dietrich kennten bis virun de p.n furen, da wä op d'manst de hobby-eisebunner scho gehollef. d'weich no 26 an der gare selwer ass och defekt. och am ausland si schon strecken erem aus dem dornröschen schlof erwecht ginn. de potential vun deene leit , dei sech op de parking um freiere site vun der gare extérieure setzen, fir mamm bus weiderzefuren, si beachtlech. wei heescht et: l'union fait la force. e beispill: virton-arhus an arel:no joren , matt der wirkung vun e pur leit, dei derfir gekämpft hunn, gett et jo nees voyageursbetieb, matt arreten derzweschen.
-Bissen-ettelbreck-dikkerech dee konzept wär , matt scaafen vun neien quaien zu bissen a colmar-usines meiglech, zb matt asatz vun de vten, am volleksmond trabi genannt. während den haaptzeiten, mures an mettes resp owes , matt haaptaxcent schülertransport. vu dass d'quaien jo ok sinn, deen a richtung leteburg zweschen der attert an deer aanerer streck ass, sinn do keng arbech^ten erfuedert. bekanntlech leeft och net mei vill fir a-m zu bissen, wär et durchaus justifieiert, fir erem voyageurs betiieb zu ze aktiveieren. . et leit am fong nach un eise volleksvertrieder , fir matt deene neidegen argumenter dofir ze plädeieren. mais och dei respektiv gemenge missten do matwierken.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Aw: Re: Aw: Atterlinn 09 Nov 2011 10:32 #103

Salut,
de Problem bei der Desserte ass jo och nach,dat den Zuch ,deen aus der Stad op Klengbetten firt,muss Kap maachen,fir kennen virun op Stengefort ze fuehren.Wär d'Gleis also Richtung Stad gedréihnt,wär et besser.En Autorail anzesetzen,wär net schlecht,mee fir en Eenzelfahrzeug ze kaafen,ass haut ze deier,zumols fir eng Streck vu 5 km ze bedingen;de Client steet net gären no 5 km op,fir emzeklammen.
Waat de Rail-Bike ubelangt,daat ass dee Problem,wann 2 sech begéinen;se hiewen se op,huelen se erof an deen aneren kann langschtfuehren.
Meer hun 2 interessant Siten hei an der Géigend,dei et wertvoll sin,fir kucken ze goen an ze gesin,ewéi daat fonktionnéiert.
Do ass emol den Rail-Bike des Fagnes;des 7 km lang Streck geet vun Sourbrodt op Kalterherberg;also daat eenzegt verbleiwent Schinnesteeck am Hohe Venn,ewou Gleiser nach leien.
www.railbike.be
Dann get et nach Les Draisnes de Molignée;daat leit haner Dinant an geet vun Warnant resp Falaen op Maredsous an ass 14 km lang.
www.draine.be
De Prinzip vum Rail-Bike ass ganz einfach.2 Veloen sin esouzesoen uneneen geschwees an an der mett sin 2 Setzplatzen,d.h. 2 pedaléieren an 2 lossen sech féiheren.Komm se um Schluss vun der Streck un,get et do eng kleng Dreihscheif,déi de Véhikel dréihnt ,esou daat een erem zereeckfuehre kann.Den Départ wär,soe mer entweder zu Klengbetten oder zu Hagen an den Terminus wär beim Prellbock am Besch tescht Stengefort an Eischen.
Klengbetten als Départ wär net schlecht,mee da gifen erem Leit vun der CFL Problemer wéint der Catenaire gesin,an zu Hagen ass jo bekantlech keng Catenaire.
Anbei eng Foto,ewéi en Rail-Bike ausgeseit.
Bis dann

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Letzte Änderung: von Dan525354.

Aw: Re: Aw: Atterlinn 09 Nov 2011 07:20 #102

Salut,

Fir d'Linne Kb-St rem an den Dingscht ze huelen wier keng schlecht Idi, eng Navette vum P&R bis op Kb kinnt klappen.

Mee ech mengen et wier bessen opwänneg. D'Schinnen sinn zwar vläicht an der Rei. Mee waat ass mat deenen 3 PN'en? Bei zwee Steck ass weder Signalisatioun, nach Barrieren. Zu Stengefort PN ass just Signalisatioun. Bei Regelmeissegem befueren ass daat a mengen Aen nit mei Zaitgemeiss.

Dann kënnt nach dobai: mat wei engem Material sollt do d'Navette gefuer gin? D'Linn ass jo nach nit elektrifizeiert. An och wann se elektrifizeiert giff gin, giff se jo warscheinlech un d'Linne 5 ugeschloss ginn. Bekanntlech ass daat jo awer 3 Kv. Also kinnt een mol nit mat enger Motrice dohin fueren. Fir do eng 3000'er dann anzesetzen, daat wier a mengen Aen awer e bessen iwwerdriwwen. Bleift also nach den Autorail VT. Daat wier menger Meeung no daat eenzegt sennvollt waat een do als Navette asetze kéinnt. Dann bréicht een och mol keng elektrifizeirung duerchzefeieren.

En Rail-Bike wier secherlech ganz interessant, mee ass d'Streck duerfer grouss genuch? Ech wees nit genau wei deen Prinzip fonktioneiert, mee wei geet daat wann sech der 2 begeinen? Kanns jo nit nemen 1 Railbikefuere lossen. An bei mei wei engem kennt et jo zu croisementen?

Fir se fir Museumsfahrten ze haalen ass och e g gudd Idi, haaptsaach den Troncon bleiwt bestoen :-)

MbG
Tom

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Re: Aw: Atterlinn 08 Nov 2011 18:55 #98

Et get eng einfach Léisung: Et muss e mat denen Responsabel vum Train 1900 dofir suergen, dass hiere Reseau vu Péitung bis op Klengbetten erweidert get. Dann dierft et ke Problem méi sinn dat Stéck bis op Stengefort oder nach puer Kilometer méi och unzebannen. ;)

Rail-Bike ass eng gudd Idee. Dat ging souguer an d'Konzept vum www.steinfort-adventure.lu passen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

  • Seite:
  • 1
  • 2
  • 3
Ladezeit der Seite: 0.217 Sekunden
Zum Seitenanfang