CFL 2300

Plus d'informations
02 Avr 2014 11:39 #2988 par Carlo
Réponse de Carlo sur le sujet Re: CFL 2300
Villmols merci

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
02 Avr 2014 10:25 #2987 par gilyv051
Réponse de gilyv051 sur le sujet Re: CFL 2300

Carlo écrit: Moien,

Ech hu geschter beim Laanschtfueren gesin, dass e puer 2300 'er am Dépôt Lëtzebuerg stin (4 - 5 ). Wees een eppes
dovun? Wéi geet elo weider? Wéini kommen se an den Aasatz?

Merci am Viraus

Carlo Heinen


Moien,

ier se fueren, mussen d'Kiss fir d'éischt um Letzebuerger Réseau zougeloos ginn(wat se am Ablack nach net sinn) an d'CFL Mécanicien mussen forméiert ginn(dat sinn der relativ weineg am Ablack). Ultimativen Datum misst den Dezember 2014 sinn, well ab dann keng IC mei fueren an d'628er dann sollen fort goen.


Yves

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
02 Avr 2014 09:11 #2983 par Carlo
Réponse de Carlo sur le sujet Re: CFL 2300
Moien,

Ech hu geschter beim Laanschtfueren gesin, dass e puer 2300 'er am Dépôt Lëtzebuerg stin (4 - 5 ). Wees een eppes
dovun? Wéi geet elo weider? Wéini kommen se an den Aasatz?

Merci am Viraus

Carlo Heinen

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
14 Jan 2014 15:00 - 14 Jan 2014 15:02 #2804 par Sud Express
Réponse de Sud Express sur le sujet Aw: Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300
Heute macht der 2302 Messfahrten in Ostdeutschland, siehe hier . Also anscheinend dürfen die Züge mindestens auf dem deutschen Netz jetzt schon "alleine" fahren.
Dernière édition: 14 Jan 2014 15:02 par Sud Express.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
25 Nov 2013 13:56 #2698 par gilyv051
Réponse de gilyv051 sur le sujet Aw: Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300

Initsch écrit: Neen aktuell ass just d'2302 am Land, an dierf elo och fueren wann aaner Maschinnen um Netz hänken, d'muss also net mei d'Streck gespaart ginn derfier.


Moien, ech muss do leider widderspriechen! D'2302 huet Lëtzebuerg um Sonnden Metten um Krop vun der 4008 a Richtung Tréier verlos.



Yves

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
25 Nov 2013 12:54 #2697 par Initsch
Réponse de Initsch sur le sujet Aw: Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300
Neen aktuell ass just d'2302 am Land, an dierf elo och fueren wann aaner Maschinnen um Netz hänken, d'muss also net mei d'Streck gespaart ginn derfier.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
22 Nov 2013 17:19 #2694 par Fränk
Réponse de Fränk sur le sujet Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300
Salut,

Ass den 2301 och nach zu Lëtzebuerg?

Fränk

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
22 Nov 2013 13:13 #2693 par jmo
Réponse de jmo sur le sujet Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300
Salut,

d'2302 war effectif haut op Testfahrt, hei Biller vu Péiteng a Käerjeng:

Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.



Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.



jm
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: Sud Express, Fränk

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
21 Nov 2013 20:25 #2692 par gilyv051
Réponse de gilyv051 sur le sujet Aw: Re: Aw: CFL 2300
Salut,

di Testfahrten waren an sollen weider laafen. De Kiss ass sait en komm ass schon 3 oder 4 mol mat enger 4000er an Daitschland gaang an 1-2 Deeg drop eremkomm.

Den 2302 ass 2 Deeg nodeems di Foto enstan ass, zreck op Letzebuerg komm an e steet den Ablack och an der Stad.


Yves
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: jmo, Sud Express, Fränk

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
21 Nov 2013 17:53 #2691 par Fränk
Réponse de Fränk sur le sujet Re: Aw: CFL 2300
Ech hat héieren mar giffen Testfahrten gemach gin. Fallen déi aus?

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
20 Nov 2013 19:24 #2688 par Sud Express
Réponse de Sud Express sur le sujet Aw: CFL 2300
Auch der 2302, der ja im Oktober schon Testfahrten gemacht hat, ist anscheinend wieder zurück nach Deutschland geschickt worden.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
23 Aoû 2013 10:46 - 23 Aoû 2013 11:17 #2504 par Fränk
Réponse de Fränk sur le sujet CFL 2300 entgleist
CFL 2300 entgleist:

Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.



maz-online.de/Lokales/Oberhavel/Zug-bei-Velten-entgleist
Dernière édition: 23 Aoû 2013 11:17 par Fränk.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

  • Marc Sinner
  • Auteur du sujet
  • Hors Ligne
  • Membre premium
  • Membre premium
Plus d'informations
16 Aoû 2013 09:42 #2502 par Marc Sinner
Réponse de Marc Sinner sur le sujet Re: CFL 2300
Der CFL hier KISS sinn d'normal Ausféirung matt Bogien fir 160 km/h. Daat ass de Standard beim KISS. Der Westbahn hier sinn eng Spezialausféirung fir 200 km/h. LZB brauch den CFL KISS och guer net, well op dene Strecke wou et wärt fueren, wier een schon frou, wann 160 km/h genge goen.

Den Zuch ass teschnesch gebaut fir 160 km/h an et wier net verständlech wann en op eisem Reseau net dofir zougelooss wier (ëmmer ennert der Reserve vun gülteger der Streckevitesse). Daat hei ass déi éischte Kéier wou d'CFL en Zuch keeft, deen esou gutt Beschleunegungs- a Bremseegenschaften huet. Bis elo sinn mir matt Maschinen gefuer oder matt franséichen Automotricen, déi schlecht gebremst sinn. Den Z2 brauch et am prinzip och net, wann en dofir benotzt gëtt, wu en dofir gebaut ass (an daat ass net Beetebuerg-Diddeleng).

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
16 Aoû 2013 09:20 #2501 par MiBra
Réponse de MiBra sur le sujet Re: Aw: Re: Aw: CFL 2300 - zurück zum Absender?
Salut LL

Bei der Max.Geschwindegkeet ass et esou dass een esou weit ech wees an D bei mei ewei 160km/h zwengend LZB muss hunn an daat ass als Käschtefaktor nett ze ennerschätzen.

MbG
MiBra

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
12 Aoû 2013 10:06 #2494 par Initsch
Réponse de Initsch sur le sujet Aw: Re: Aw: CFL 2300 - zurück zum Absender?
Et lait anscheinend um Reglement vun der CFL, do gëtt eElektresch- an Magnéitbrems nët mat agerechent fir d'Bremsprozenter auszerechnen. Mat der Elektrescher Brems giff en déi néideg Prozenter ereechen.

MbG

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

  • Marc Sinner
  • Auteur du sujet
  • Hors Ligne
  • Membre premium
  • Membre premium
Plus d'informations
04 Aoû 2013 07:56 #2476 par Marc Sinner
Réponse de Marc Sinner sur le sujet Re: Aw: CFL 2300 - zurück zum Absender?
Wann daat matt den Bremsprozenter stëmmt, dann ass eis CFL awer zu nix ze gebrauchen. Dann hätten sie alt nees probéiert mordikus ze spueren. De KISS vun der Westbahn ass suguer fir 200 km/h zougelooss.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
01 Aoû 2013 19:21 #2473 par Sud Express
Réponse de Sud Express sur le sujet Aw: CFL 2300 - zurück zum Absender?
Im deutschen DSO-Forum gibt es aktuelle Fotos vom CFL-Kiss in Trier: Angeblich geht er am Samstag zurück zum Hersteller wegen großer Mängel, heißt es dort... oder sind es doch nur die üblichen Testfahrten an der Saarstrecke?

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
02 Jul 2013 21:14 #2394 par Initsch
Réponse de Initsch sur le sujet Aw: Re: CFL 2300
Salut,

Normalerweis PZB an ETCS, wei et mam Memor ass wees ech nët.

Ech hun awer elo héieren dass se nët genuch Bremsprozenter sollen hun, fir als V140 op eisem Réseau ze fueren, ass do eppes drun?

MbG

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
30 Jui 2013 14:47 #2392 par LuxBeam
Réponse de LuxBeam sur le sujet Re: CFL 2300
Moien,

Wéi gesäit et bei den KISSen mat den Sëcherheetssystemer aus.
Hun se Memor 2+, PZB an ETCS?

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

  • Marc Sinner
  • Auteur du sujet
  • Hors Ligne
  • Membre premium
  • Membre premium
Plus d'informations
16 Fév 2013 20:39 - 16 Fév 2013 20:54 #1979 par Marc Sinner
CFL 2300 a été créé par Marc Sinner
Moien,

Et ass mer opgefall, datt der CFL hir KISS ( tinypic.com/view.php?pic=abr1qb&s=6 ) de Gabarit vun den ODEG Automotricen kréien (an net deen vun der BLS). Verglach: www.rail.lu/materiel/cfl2300.html Den ODEG Gabarit ass net grat ganz generéis (cf. SNCB M5) an d'ODEG hätt en och net missen huelen (si hunn e geholl fir spéider den Zuch méi einfach ze verkafen wann se de Marché verléiren). D'ODEG firt do wou d'DB virdrun matt Görlitzer gefuer ass.

Lo ass d'Fro firwaat d'CFL deen och geholl huet, an net deen vun de BLS Automotricen. Den Ennerscheed ass grouss an op den Afloss op de Komfort ass net ze ënnerschätzen. Bei der CFL ass d'Fro vum flexiblen Verkaf jo net en direkten Problem. An op der Mousel fueren elo jo och Görlitzer.

Ass et eventuell eng reng Spuermesure well doduerch d'Synergien matt der ODEG Produktioun méi grouss sinn?
Dernière édition: 16 Fév 2013 20:54 par Marc Sinner.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Temps de génération de la page : 0.297 secondes