rail.lu - Les chemins de fer au Luxembourg et environs
IC16/34 Luxembourg - Bruxelles - Quels matériaux ferroviaires
- gilyv051
-
- Hors Ligne
- Membre elite
-
Dat ass sou net richteg. D'M6 goufen a ginn an der Belsch ënner 25kV agesat.René écrit: E belsche Kolleg huet mir emol gesot datt di belsch Dostoën och um belsche Reseau kéng Zoulossung ënner 25 kV 50 Hz hätten.
Zum engen goufen se als Sandwich bei Antwerpen agesat fir d'LGV fir an Holland um belsche Steck ze bedengen. ( www.flickr.com/photos/42727718@N04/31503275728 )
Haut fueren hei Desiro Motricen amplatz.
Donierft gett et sait e puer Joer eng Serie M6 di fir 200km/h opgerescht goufen an di an de Roulementer vum IC A Oostende-Eupen matleeft an doweinst och enner 25kV op der LGV Leuven-Ans an den Asaz kennt. Ze erkennen sinn di Ween un enger groer 200 hannert dem B Logo.
( www.flickr.com/photos/42727718@N04/31503275728 )
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Philippe Wirion
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 31
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- René
-
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 40
Dat wier ongeféier esou wéi mat der Tri-Courant - Série 36000 vun der SNCF. Déi hätten och nëmmen eng Autorisatioun ënner 3 kV bei der SNCB, ergo wiere si och net op der Athus - Meuse erlaabt.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Philippe Wirion
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 31
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- marv91
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 41
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Philippe Wirion
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 31
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- marv91
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 41
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- roadrunner
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 72
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- marv91
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 41
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Philippe Wirion
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 31
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Philippe Wirion
- Hors Ligne
- Membre junior
-
- Messages : 31
Et fueren ganz vill 1300 mat 6 ramen: Op all rame sin nomalerweis emmer 2I6 an I10 sou wei och eng I11 voiture+en I11 Steierwonn.
Di mechten Zich fueren direkt op Breissel an bei verschiddenen muss en zu Arel emsteigen op eng AM96 oder op eng M6 rame. Heinsdo fueren och Dostoen mat enger 3000 als IC bis op Arel wou en dann emsteigen muss.
Ech hun och e puer Fotoen a video dei ech heichlueden keint bei interesse.
Mat bechten Greiss
Philippe
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- marv91
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 41
Wann et nemmen I11 oder M6 wieren, da wier et voll OK. Mee I10 .... sorry dat ass en enormen Rëckschrëtt mee typesch belsch
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- marv91
- Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
- Messages : 41
Wéi e Material gett aktuell als "Remplacement" op den IC-Ziich zweschen Bréissel a Lëtzebuerg agesat.
Ech gesinn aktuell nëmmen I6 a mat 1-2 I11 + Steierkapp I11.
MbG.
Quels matériaux sont actuellement employés pour assurer les trains IC 16/34 entre Luxembourg et Bruxelles ?
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.