- Messages : 65
rail.lu - Les chemins de fer au Luxembourg et environs
[Abrëllsgeck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity
- Max_goedert
-
- Hors Ligne
- Membre senior
-
Moins
Plus d'informations
05 Avr 2012 11:52 - 05 Avr 2012 11:54 #1014
par Max_goedert
Réponse de Max_goedert sur le sujet Re: Aw: [Abrellsgéck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity
Jo an Frankreich hunn se deen gréissten deel vun Z2 ganz restaureiert bannen, an se gesinn seu vill méi modern an konfortabel aus.h3608 écrit: Bei der selwechter Geleeënheet kinnten d'Z2ën och mol eng Kéier, bannen a baussen retapéiert gin!
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Dernière édition: 05 Avr 2012 11:54 par Max_goedert.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- h3608
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 22
04 Avr 2012 21:14 #1006
par h3608
Réponse de h3608 sur le sujet Re: Aw: [Abrellsgéck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity
Bei der selwechter Geleeënheet kinnten d'Z2ën och mol eng Kéier, bannen a baussen retapéiert gin!
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Robbes
-
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 24
02 Avr 2012 15:08 #984
par Robbes
Réponse de Robbes sur le sujet Aw: [Abrellsgéck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity
Gudde Metteg,
Daat war wuel ee Fake, mee geseit awer nett schlecht aus. Déi roud Fuerw steet eisen 3000er gudd am Gesiicht. D'Saach wier durchaus en Versuch wert, et misst een awer nach ee besselchen drun feilen.
Daat war wuel ee Fake, mee geseit awer nett schlecht aus. Déi roud Fuerw steet eisen 3000er gudd am Gesiicht. D'Saach wier durchaus en Versuch wert, et misst een awer nach ee besselchen drun feilen.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- gilyv051
-
Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre elite
-
02 Avr 2012 00:36 #982
par gilyv051
Réponse de gilyv051 sur le sujet Aw: [Abrellsgéck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity
Salut,
di Meldung war selbstverständlech en Abrëllsgeck an der 3014 geet et och gutt.
Cette image est caché pour les invités.
Bis dann,
Yves
di Meldung war selbstverständlech en Abrëllsgeck an der 3014 geet et och gutt.
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
Bis dann,
Yves
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Max_goedert
-
- Hors Ligne
- Membre senior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 65
01 Avr 2012 09:52 #975
par Max_goedert
Réponse de Max_goedert sur le sujet Re: CFL 3000 - Nei Corporate Identity
lol, sinn drop rangefall -.-
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Dario
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 38
01 Avr 2012 04:50 #972
par Dario
Réponse de Dario sur le sujet Re: CFL 3000 - Nei Corporate Identity
Abrellsgeck
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- gilyv051
-
Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre elite
-
31 Mar 2012 23:37 - 02 Avr 2012 00:15 #971
par gilyv051
[Abrëllsgeck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity a été créé par gilyv051
Moien,
wei schonn d'lescht Woch op enger Pressekonferenz ze héieren war, well d'CFL sech eng eenheetlech Coorporate identity ginn.
Wort.lu iwwert d'Pressekonferenz
An enger éischter Phase sollen d'Lokomotiven vun der Serie 3000 faarflech der Serie 4000 an den Motricen vun der Serie 2200 ugepasst ginn.
Den 31. Mäerz 2012 konnt déi éischt 3000er an der neien Faarwen an den Asaz goen. D'3014 huet als éischt Leeschtung en Interregio op Léck an nees zeréck bruecht.
Cette image est caché pour les invités.
3014 mam IR 117 bei Luerentzweiler.
Bis Enn nächst Woch sollen d'3001, 3006 an d'3021 och nei lackéiert gi sinn. Enn Juni sollen dann all d'3000 hier nei Faarwen hunn.
Duerno géing et dann un eng nei Lackéirung fir d'Z2.
Bis dann,
Yves
wei schonn d'lescht Woch op enger Pressekonferenz ze héieren war, well d'CFL sech eng eenheetlech Coorporate identity ginn.
Wort.lu iwwert d'Pressekonferenz
An enger éischter Phase sollen d'Lokomotiven vun der Serie 3000 faarflech der Serie 4000 an den Motricen vun der Serie 2200 ugepasst ginn.
Den 31. Mäerz 2012 konnt déi éischt 3000er an der neien Faarwen an den Asaz goen. D'3014 huet als éischt Leeschtung en Interregio op Léck an nees zeréck bruecht.
Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.
3014 mam IR 117 bei Luerentzweiler.
Bis Enn nächst Woch sollen d'3001, 3006 an d'3021 och nei lackéiert gi sinn. Enn Juni sollen dann all d'3000 hier nei Faarwen hunn.
Duerno géing et dann un eng nei Lackéirung fir d'Z2.
Bis dann,
Yves
Dernière édition: 02 Avr 2012 00:15 par gilyv051.
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: jmo
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
Temps de génération de la page : 0.197 secondes