Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"

Plus d'informations
14 Oct 2014 22:05 - 15 Oct 2014 13:11 #3421 par mopsfidels
an di richteg richtung, naja...
just datt investissementer am Beräich vum Loftverkeier 1000 mol mei heich sinn als Eisebunn. Wann ech daat ganzt hei liesen, freeën ech mech awer, datt et och nach aaner Leit gëtt, dei d'selwecht ewei ech denken, am Senn vum Naturschutz.
Dernière édition: 15 Oct 2014 13:11 par mopsfidels.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
08 Oct 2014 19:39 #3395 par Initsch
Iwwert daad Gleis ass nach keen een Zuch gefuer, leiwer gedd alles mam Camion rugefuer,...

MbG

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
07 Oct 2014 17:00 #3390 par merni
Salut,

Zu Gouvy rascht dat neit Gleis viru sech hinn. Dobäi leie rieseg Kéip Holz do an d'Fabrike lafen ...
nm

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
07 Oct 2014 06:49 #3388 par GM1800
Réponse de GM1800 sur le sujet Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Ech wollt mol nofroën ob ët well Eisebunnsaktivitéiten am neien Embranchement "Bois de Gouvy" gët?

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
23 Oct 2011 08:07 - 23 Oct 2011 18:02 #66 par Tom2001
Réponse de Tom2001 sur le sujet Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Dat kann een jo awer änneren. Et wier vleicht eng gutt Iddi bei den nächste Wahlen d'Kraiz(er) op déi richteg Platz ze machen an nët bei déi, déi eis schéin Autobunnen mat villen Tunnelen verspriechen fir all Verkéiersproblemer ze léisen. Déi schéin Autobunnstunnelen sin dauernd gespart (Schengen, Gousseldeng, an et kommen der nach e puer no) an duerfir statistesch déi secherst op der ganzer Welt.
Dernière édition: 23 Oct 2011 18:02 par Tom2001.

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
22 Oct 2011 17:19 #65 par schvit
Réponse de schvit sur le sujet Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Emdenken?Hei am Marienland.Frend dreem weider.
Keng 5 Politiker am Land dei eppes daachen.
Scheine Weekend

Schank Vital
3.Montee du Knapp
L-9175 Niederfeulen

vschank1@pt.lu
dieluxemburgereisenbahnnordstrecke.npage.de/

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
22 Oct 2011 13:58 #64 par Tom2001
Réponse de Tom2001 sur le sujet Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Dat ass Développement durable! Eis Politiker sollen mol eng Kéier dorober op Gouvy fueren fir eng kleng Formation continue ze machen.


Hei zou Lëtzebuerg ginn d'Embranchements particuliers bei der Eisebunn eweggerappt, zou Ettelbrëck soll de Güterhaff verschwannen, asw.


An déi oft belaschten Industriezonen bei de Garen kommen dann Schoulen, Bürosgebaier, Wunnengen, a.s.w. Beispiller gin ët genuch: Belval, Rodange, Klierf, Miersch, Hollerëch, Wasserbëlleg, etc. Firwat kann z.B. den neie Silo nët um Site vum aale Site vum Silo zou Miersch gebaut ginn?

Nei Petrolstanken kommen dann matzen an d'Natur (Märel, Bascharage, etc. ), amplatz se an fréieren Industriezonen z.b. um Site vun der Rodanger Fonderie unzesiedelen.


Déi nei Industriezonen leien mechstens an der Pampa, an hun kee Uschloss un d'Eisebunn. Et gët ëmmer méih schweier fir d'Industrie hei am Land ze haalen. D'Zait kënnt nach eng Kéier erem, wou d'Industrien nemmen kompétitiv sin, wann se een Eisebunnsuschloss hun.

Mais et ass nie ze spéit fir emzedenken!

Tom

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Plus d'informations
19 Oct 2011 20:42 #59 par charel1604
Den neien Embranchement "Bois de Gouvy" a été créé par charel1604
Ech hun mech immens gefreet wou ech hei gelies hun, dat zou Gouvy eng nei Industriezone mat engem Embranchement un d'Eisebunn ging entstoen.

Cette image est caché pour les invités.
Veuillez vous connecter ou vous enregistrer pour la consulter.



Weider esou! Dat ass déi richteg Richtung!

Charel

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Temps de génération de la page : 0.191 secondes