rail.lu - Les chemins de fer au Luxembourg et environs
2 IC BXL <-> LUX supprimés à partir de septembre
- gilyv051
-
- Hors Ligne
- Membre elite
-
Moins
Plus d'informations
25 Aoû 2012 03:55 #1452
par gilyv051
Et ass éierlech gesot net wierklech iwwerraschend datt d'SNCB dee Schrëtt mécht.
De Grond ass d'TBL 1+, deen "neien" belschen Sécherheetssystem, deen zënter dem Akzident zu Buizingen verstäerkt um belsche Material agebaut gëtt.
Leider huet sech gewisen datt sech dee Sécherheetssystem net mat auslänneschen Systemer verdréit, weder mam franséische KVB, nach mat eisem Memor 2+. Dowéinst ass jiddwer Material mat TBL 1+ net méi op eisem Reseau zougelooss.
Ech huelen un di béid P-Zich gi mat "net L-zougelossenen" Motricen vum Typ 96 weidergefuer an d'M6 Ramm gëtt gespléckt an op den normalen IC agesat. Dat hätt als Virdeel datt méi IC mat 13er an M6 gefuer ginn.
Wa se lo schonn esou Problemer wéinst feelendem Material hunn, waart emol bis de 25kV op der Klengbettener Streck hänkt.
Yves
Réponse de gilyv051 sur le sujet Aw: Re: 2 IC BXL <-> LUX supprimés à partir de septembre
Dario écrit: Et gött emmer besser. Geschwenn muss een zu Mamer oder Klengbetten emsteigen fir op Arel ze kommen. Esou wäit könnt et nach. Grèiss. Dario
Et ass éierlech gesot net wierklech iwwerraschend datt d'SNCB dee Schrëtt mécht.
De Grond ass d'TBL 1+, deen "neien" belschen Sécherheetssystem, deen zënter dem Akzident zu Buizingen verstäerkt um belsche Material agebaut gëtt.
Leider huet sech gewisen datt sech dee Sécherheetssystem net mat auslänneschen Systemer verdréit, weder mam franséische KVB, nach mat eisem Memor 2+. Dowéinst ass jiddwer Material mat TBL 1+ net méi op eisem Reseau zougelooss.
Ech huelen un di béid P-Zich gi mat "net L-zougelossenen" Motricen vum Typ 96 weidergefuer an d'M6 Ramm gëtt gespléckt an op den normalen IC agesat. Dat hätt als Virdeel datt méi IC mat 13er an M6 gefuer ginn.
Wa se lo schonn esou Problemer wéinst feelendem Material hunn, waart emol bis de 25kV op der Klengbettener Streck hänkt.
Yves
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Dario
- Hors Ligne
- Membre junior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 38
24 Aoû 2012 17:21 #1451
par Dario
Réponse de Dario sur le sujet Re: 2 IC BXL <-> LUX supprimés à partir de septembre
Et gött emmer besser. Geschwenn muss een zu Mamer oder Klengbetten emsteigen fir op Arel ze kommen. Esou wäit könnt et nach. Grèiss. Dario
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
- Sud Express
-
Auteur du sujet
- Hors Ligne
- Membre senior
-
Moins
Plus d'informations
- Messages : 65
24 Aoû 2012 12:34 - 24 Aoû 2012 12:35 #1450
par Sud Express
2 IC BXL <-> LUX supprimés à partir de septembre a été créé par Sud Express
Suite à changements inévitables dans les compositions des trains IC SNCB (manque de matériel roulant apte pour circuler au Luxembourg), les modifications suivantes entreront en vigueur à partir du 10.9.2012 :
L’IC 7602 Luxembourg dép. 5.33 h. – Bruxelles Midi arr. 8.51 h. sera supprimé entre Luxembourg et Arlon (origine du train à Arlon). Les clients sont priés d’utiliser l’IC 2128 partant de Luxembourg à 5.20 h.
L’IC 8600 Bruxelles Midi dép. 15.41 h. – Luxembourg arr. 19.05 h. aura son terminus à Arlon (arr. 18.45 h.). Les clients pour Luxembourg sont priés de changer de train à Arlon: Arlon départ 18.52 h., Luxembourg arrivée 19.09 h.
L’IC 7602 Luxembourg dép. 5.33 h. – Bruxelles Midi arr. 8.51 h. sera supprimé entre Luxembourg et Arlon (origine du train à Arlon). Les clients sont priés d’utiliser l’IC 2128 partant de Luxembourg à 5.20 h.
L’IC 8600 Bruxelles Midi dép. 15.41 h. – Luxembourg arr. 19.05 h. aura son terminus à Arlon (arr. 18.45 h.). Les clients pour Luxembourg sont priés de changer de train à Arlon: Arlon départ 18.52 h., Luxembourg arrivée 19.09 h.
Dernière édition: 24 Aoû 2012 12:35 par Sud Express.
Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.
Temps de génération de la page : 0.156 secondes