Hei sin déi éischt Äntwerten / Froën zur rail.lu - Emfro fir den neien rail.lu-Site:
What’s new?
Wat soll verbessert gin?
Waat nei um Site ass op den Themensaiten,
eng Lëscht vun de läschte Fotoën déi baikoumen
JM: e vun de gréissten Défautën vun rail.lu ass de Moment, dat e leider nët gesait wou nei Fotoën baigesat goufen (wann ët keng Fotoën aus der rail.lu-News Rubrik sin). Bal all Daag gin op de verschiddensten Saiten Fotoën baigesat, Kurzfristeg versiche mer dee Problem iwert eng nei Sichfunktioun ze léisen, langfristeg iwert eng nei Funktionnalitéit um neie Site. Hei sin e puer Beispiller vun nei Fotoën vun de läschte Wochen:
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Locomotives ARBED
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Tunnel St. Esprit, Luxembourg
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Marche-les-Dames, Dolomies Marche-les-Dames
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Historesch Fotoen
Wat soll verbessert gin?
En Deel wou historesch Fotoen gepost an kommenteiert gin
JM : am Forum gët dat jo awer gemach, oder wat ass do madder gemengt?
plus de documents historiques
JM : Plus de documents / photos historiques de quel type ?
Modellseiten
Wat soll verbessert gin?
D'Modellseiten sin nët fiirchterlech à jour
Modelleisenbunn : all "offiziel" CFL-Modeller am beschten mat Foto; awer och Rariteiten vun Verainer, Sondermodeller, Eegebauten asw.
modelleisebunn letzeburger sujeen
JM: A läschter Zait koumen ganz vill Modeller eraus. Wann eppes fehlt, einfach eramailen. Avis aux amateurs.
Forum
Wat soll verbessert gin?
Eng besser Forumssoftware.
JM: Wat ass nët gut un der Forumssoftware? Jiddereen ka problemlos Einträg maachen / beäntwerten, Fotoën baisetzen, asw, oder? Mellt iech wa konkret Problemer sin!
Wat soll verbessert gin?
Ausserdeem ass et schued dass een ouni Login um Forum keng Fotoen gesait. Wann daat weinst Serverkaeschten ass, dann verstinn ech et.
JM: D’Fotoën gin aus Copyrightsgrënn nët ugewisen, well zum Deel Fotoën vun annere Siten dra gepost gin. Déi meescht rail.lu-Benotzer hun esouwiesou ee Login, esou dat dat kee Problem dierft sin. Den nach kee Login sollt hun, kann dat jo nach ëmmer gratis machen.
Layout:
Wat soll verbessert gin?
Den Layout vun der Sait mat enger Menu-leescht lenks a riets wann den Forum op ass, begrenzt alles e bessen, do keint een vlaicht den Layout verbesseren.
Smartphone Version
JM: De Layout hängt gréisstendeels vun der Opléisung vum Bildschirm of. Ab enger Résolutioun vun 1280 x 1048 Punkten misst de Layout an Reih sin, dh. ët brauch ee keng HD-Opléisung. Suguer op engem Tablet kritt een alles ugewisen. Beim neien rail.lu-Site wärd ët och eng Smartphone Version gin. Kontaktéiert eis wa Problemer si, fir dat mer beim neie rail.lu-Site dorop oppassen.
Méi genau Informationen
Wat soll verbessert gin?
Méi genau Informationen beim CFL Rollmaterial
E bësschen méi Hannergrondinformatiounen.
Hannergrondinfo's
JM: Duerfir gouf ët jo d‘Eisebunnszaitschrëft EDF, déi leider ënnert där gewinnter Form wéinst Mangel un Ennerstëtzung vun den responsablen Comitéën de Moment nët méih erauskënnt. rail.lu sicht de Moment no Alternativen. All Iddi ass wëllkomm! E-Mail:
Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!