- Beiträge: 141
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Luxtony schrieb: Eigentlech ass et jo och mei einfach wann CFL elo den Traffic vun Rodange op Athus iwwerhellt. Dann mussen SNCB-Motricen net mei Kapp zu Rodange maachen. Dodurch kann jo vill Zeit um Parcour gewonnen ginn, an et ass jo eigentlech egal op Passageier zu Rodange oder Athus emsteigen.
Oder gesinn ech daat falsch
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Dan525354 schrieb: Salut,
also wann daat esou einfach wär...
Esou einfach ass daat net.
Eischtens muss den Desiro emol eng Zoulossung zu Letzebuerg kréihen an dann kann en och op Rodange kommen;ganzegal,op de Quai 20 oder 200 meter lang ass.
Dofir muss SNCB emol Testfahrten bei der CFL ufroen an wann déi dann zefriddenstellent verlaaf sin,dann kritt den Desiro eng Autorisatioun,an wann net,dann eben net.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Aktuell sind 136 Gäste und 3 Mitglieder online
© rail.lu 1998-2024 - Hosted by kmaxx.lu