- Beiträge: 9
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Lemmy schrieb: Hei den Iwerbleck iwert 1800er.
1805 : Achsen nit méi an der Toleranz,steet op der Sait en attente décision CFL Cargo
1806 : Eng Culasse futti an eng Fuite d'eau, steet op der Sait
---> dann wärt dei wouhl net mei fueren?
1815 : haat een incident ,attente décision CFL Cargo
---> incident? an dem Poust uwen steet kleng Revisioun.
1817 : eng normal revision,leeft rem geschwenn
1818 : Probleemer mam MT 1 , muss ( a gett och) gewieselt.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Aktuell sind 194 Gäste und keine Mitglieder online
© rail.lu 1998-2024 - Hosted by kmaxx.lu