[Abrëllsgeck] CFL 3000 - Nei Corporate Identity

Mehr
05 Apr 2012 11:52 - 05 Apr 2012 11:54 #1014 von Max_goedert

h3608 schrieb: Bei der selwechter Geleeënheet kinnten d'Z2ën och mol eng Kéier, bannen a baussen retapéiert gin!

Jo an Frankreich hunn se deen gréissten deel vun Z2 ganz restaureiert bannen, an se gesinn seu vill méi modern an konfortabel aus.

Dieser Beitrag enthält einen Bildanhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 05 Apr 2012 11:54 von Max_goedert.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
04 Apr 2012 21:14 #1006 von h3608
Bei der selwechter Geleeënheet kinnten d'Z2ën och mol eng Kéier, bannen a baussen retapéiert gin!

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
02 Apr 2012 15:08 #984 von Robbes
Gudde Metteg,

Daat war wuel ee Fake, mee geseit awer nett schlecht aus. Déi roud Fuerw steet eisen 3000er gudd am Gesiicht. D'Saach wier durchaus en Versuch wert, et misst een awer nach ee besselchen drun feilen.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
02 Apr 2012 00:36 #982 von gilyv051
Salut,
di Meldung war selbstverständlech en Abrëllsgeck an der 3014 geet et och gutt.

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Bis dann,

Yves

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
01 Apr 2012 09:52 #975 von Max_goedert
Max_goedert antwortete auf Re: CFL 3000 - Nei Corporate Identity
lol, sinn drop rangefall -.-

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
01 Apr 2012 04:50 #972 von Dario
Abrellsgeck

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
31 Mär 2012 23:37 - 02 Apr 2012 00:15 #971 von gilyv051
Moien,

wei schonn d'lescht Woch op enger Pressekonferenz ze héieren war, well d'CFL sech eng eenheetlech Coorporate identity ginn.
Wort.lu iwwert d'Pressekonferenz

An enger éischter Phase sollen d'Lokomotiven vun der Serie 3000 faarflech der Serie 4000 an den Motricen vun der Serie 2200 ugepasst ginn.

Den 31. Mäerz 2012 konnt déi éischt 3000er an der neien Faarwen an den Asaz goen. D'3014 huet als éischt Leeschtung en Interregio op Léck an nees zeréck bruecht.

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


3014 mam IR 117 bei Luerentzweiler.

Bis Enn nächst Woch sollen d'3001, 3006 an d'3021 och nei lackéiert gi sinn. Enn Juni sollen dann all d'3000 hier nei Faarwen hunn.

Duerno géing et dann un eng nei Lackéirung fir d'Z2.


Bis dann,

Yves
Letzte Änderung: 02 Apr 2012 00:15 von gilyv051.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.143 Sekunden
Zum Seitenanfang