Dario schrieb: Et gött emmer besser. Geschwenn muss een zu Mamer oder Klengbetten emsteigen fir op Arel ze kommen. Esou wäit könnt et nach. Grèiss. Dario
Et ass éierlech gesot net wierklech iwwerraschend datt d'SNCB dee Schrëtt mécht.
De Grond ass d'TBL 1+, deen "neien" belschen Sécherheetssystem, deen zënter dem Akzident zu Buizingen verstäerkt um belsche Material agebaut gëtt.
Leider huet sech gewisen datt sech dee Sécherheetssystem net mat auslänneschen Systemer verdréit, weder mam franséische KVB, nach mat eisem Memor 2+. Dowéinst ass jiddwer Material mat TBL 1+ net méi op eisem Reseau zougelooss.
Ech huelen un di béid P-Zich gi mat "net L-zougelossenen" Motricen vum Typ 96 weidergefuer an d'M6 Ramm gëtt gespléckt an op den normalen IC agesat. Dat hätt als Virdeel datt méi IC mat 13er an M6 gefuer ginn.
Wa se lo schonn esou Problemer wéinst feelendem Material hunn, waart emol bis de 25kV op der Klengbettener Streck hänkt.
Suite à changements inévitables dans les compositions des trains IC SNCB (manque de matériel roulant apte pour circuler au Luxembourg), les modifications suivantes entreront en vigueur à partir du 10.9.2012 :
L’IC 7602 Luxembourg dép. 5.33 h. – Bruxelles Midi arr. 8.51 h. sera supprimé entre Luxembourg et Arlon (origine du train à Arlon). Les clients sont priés d’utiliser l’IC 2128 partant de Luxembourg à 5.20 h.
L’IC 8600 Bruxelles Midi dép. 15.41 h. – Luxembourg arr. 19.05 h. aura son terminus à Arlon (arr. 18.45 h.). Les clients pour Luxembourg sont priés de changer de train à Arlon: Arlon départ 18.52 h., Luxembourg arrivée 19.09 h.
Letzte Änderung: 24 Aug 2012 12:35 von Sud Express.