Barrage Luxembourg - Wasserbillig - 18-20.5.2013

Mehr
27 Jul 2013 18:02 #2458 von mopsfidels
kann et sinn, dass de Chantgen Lëtz Tréier manner laang dauert, als deen Péiteng Lëtzebuerg?

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
13 Jul 2013 08:07 #2420 von Bouni
Ech hun eng Zäit zu Walfer geschafft a sin dacks vu Gleis 16 fortgefuer: meeschtens war dat en De Dietrich, ma awer och de Lécker Schnellzuch hat do alt emol säin Départ. Ech ka mech allerdéngs nët erenneren, dass ech jemols eng Kéier um 16 ukomm wier. War dat Zoufall (ech si meeschtens am spéiden Nometten oder fréien Owend heem gefuer) oder ass do tatsächlech ni en Zuch erageholl gin?

Pol

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
12 Jul 2013 21:44 - 12 Jul 2013 21:45 #2419 von UP3985
Wann nach keen dat mat Gleis 16 sollt eraus fonnt hunn:

goo.gl/maps/tUy9q
Letzte Änderung: 12 Jul 2013 21:45 von UP3985.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Jun 2013 14:28 #2341 von Initsch
Gleis 6, gett och haut heinsdo "d'Harry Potter Gleis" genannt ;-)

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



MbG
Folgende Benutzer bedankten sich: HSB_99_6001

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
17 Jun 2013 10:05 #2338 von Bouni
dat muss séch em Gleis 6 handelen: an der Zäit lungen tëschend dem 2ten an dem 3te Quai dräi Gleiser. Op deem an der Mëtt (Gleis 6) goufen meeschtens Persounenzuchsrammen geparkt

Pol

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
17 Jun 2013 04:53 #2337 von mopsfidels
an der Stad gëtt et och Gleis 7 net. Wou daat ass, ass mir ee Rätsel.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
30 Mai 2013 05:51 #2290 von MAB
An wou ginn déi jonk Leit vun haut gewuer, wou dat Gleis 16 war?

Vläicht kéint een emol e Gleisplang mat den Gleisnummeren op rail.lu stellen.
D'Pläng, déi an de bekannte Bicher (Ed. Federmeyer, 150 Joer Eisebunn, 100 Joer Gare, 50 Joer Elektrifizéierung) publizéiert sinn, sinn deelweis onlieserlech oder weisen nëmmen en Ausschnëtt.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
20 Mai 2013 09:05 #2266 von 34-19029
dat ka jo dann net wäit sinn. di meescht vun do wessen emol net méi, wou dat gleis war.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
18 Mai 2013 21:15 #2265 von UP3985
A wann d'Streck op Diddenuewen gespaart ass, schreiwe mer et op Däitsch.

Am Beiestack gesi se net méi wäit ewéi bis op Gleis 16...

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
17 Mai 2013 15:21 - 17 Mai 2013 17:45 #2261 von jmo
Hei ass d'Platz vun där Brëck zou Schrasseg déi dëse WE ersat gët:
Google-Map kann nicht angezeigt werden. Kontaktiere den Administrator für mehr Details.


Hei sin e puer Biller vun haut.

Déi aal Brëck:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



Den neien Tablier:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.


Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.



D'Maschin fir den Tablier ze transportéieren:

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Letzte Änderung: 17 Mai 2013 17:45 von jmo.
Folgende Benutzer bedankten sich: charel1604

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
16 Mai 2013 19:55 #2259 von Sud Express
Ein Bild hab ich nicht, aber die neue Brücke steht schon neben der alten Brücke. Die wird dann am Wochenende nur noch reingeschoben.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
15 Mai 2013 20:11 #2257 von charel1604
Ech hun héieren d'Streck giff gespart gin well dëse WE eng Brëck bei Schrasseg ersat gët. Ass dat esou?
Huet ee Biller vun der aaler an der neier Brëck?

Villmols merci am viraus!

Charel

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
15 Mai 2013 09:04 #2255 von adminv15
Barrage total de la ligne ferroviaire Luxembourg - Wasserbillig du 18 au 20 mai 2013

Pendant la période du samedi, 18 mai 2013 au lundi, 20 mai 2013 la ligne ferroviaire Luxembourg - Wasserbillig sera fermée. Tous les trains de la ligne Luxembourg – Wasserbillig - Trier Hbf et vice versa seront remplacés par un service d’autobus de substitution entre Luxembourg et Wasserbillig.


Sens Luxembourg – Wasserbillig - Trier Hbf

Les trains directs seront remplacés par des autobus spéciaux directs entre Luxembourg et Wasserbillig. Par rapport aux trains qu’ils remplacent, les bus partent en avance de 15 minutes, départ quai 12 de la gare routière.

Pour les trains IC 131, 133, 137 et RE 5241 (direction Koblenz et au-delà) qui, pendant le barrage, ont leur origine à Trier Hbf, la correspondance est assurée par bus entre Luxembourg et Wasserbillig et par train entre Wasserbillig et Trier Hbf.

Les trains RB seront remplacés par des autobus spéciaux entre Luxembourg et Wasserbillig qui ont leur départ au quai 12 de la gare routière de Luxembourg à l’heure prévue des trains.


Sens Trier Hbf – Wasserbillig - Luxembourg

Les trains directs seront remplacés par des autobus spéciaux directs entre Wasserbillig et Luxembourg.

Pour les trains IC 132, 134 et RE 5242 qui, pendant le barrage, ont leur terminus à Trier Hbf, la correspondance est assurée par train entre Trier Hbf et Wasserbillig et par bus entre Wasserbillig et Luxembourg.

Les trains RB seront remplacés par des autobus spéciaux entre Wasserbillig et Luxembourg qui ont leur départ à Wasserbillig-Gare à l’heure prévue des trains.

Pour des renseignements supplémentaires prière de s’adresser aux gares de Luxembourg (tél : 2489-2489), de Wasserbillig (tél : 4990-3217) et à la « Mobilitéitszentral » (tél : 2465-2465) ou de consulter le site www.cfl.lu .

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.243 Sekunden
Zum Seitenanfang