Et huet am Summer schon Testfahrten matt DB Flirt an CFL Kiss ginn. Um Internet fënnt een Fotoen aus Bayern, deelweis matt 3 Flirt an 2 Kiss.
Et schengt mer awer och, datt d'DB einfach nach net genuch Flirt huet, fir all d'Roulementen ofzedecken. Et wier jo bessen blöd wann den CFL Kiss dann un eng Dosto Rame matt 143 misst ugehaagen ging. An soulaang d'DB net kann garantéiren, datt effektiv all Zuch en Flirt ass, kënnen se d'Flügelzugkonzept net praktizéiren.
et gi bis de 15. Mäerz nemmen 3 direkt Zich Op Koblenz. Dass de Faltplan vun der CFL ab dem 15.02 net mei gellt, lait dorun dass dann d'Streck iwwer Sandweiler fir de recht vum Joer gespaart ass.
Dass et net mei direkt Zich gett lait dodrun dass d'Kiss vun der CFL an d'Flirt vun der DB jo sollten an UM ab Tréier op Koblenz fueren. Leider konnt d'Kompatibilitéit vun deenen 2 Serien nach net intensiv genuch gestest ginn fir domat kommerziell Zich kennen ze fueren. D'CFL an d'DB hoffen dat bis den 15. Mäerz kennen nozehuelen an duerno dann e richtegen Stonnentakt op Koblenz kennen ze fueren.
Nicht alle, anscheinend hat die DB noch nicht genug funktionierende Flirt-Triebwagen. Auf dem
CFL-Faltfahrplan sieht man, dass bis 15.2. nicht alle Züge durchfahren, aber manche: Direkt sind in Richtung Koblenz RE5107 (ab 6:31 Uhr), RE5111 (ab 8:31 Uhr) und RE5129 (ab 17:31 Uhr).
Letzte Änderung: 02 Dez 2014 09:56 von Sud Express.
In Rheinland Pfalz the new FLIRT 3 Class 429 EMUs on order for DB Regio were in use between Trier and Mannheim from 17 November. CFL also started cross-border operation with its new Class 2300 KISS EMUs between Luxembourg and Trier in November although this route was closed for engineering work from 22 November until December. Despite this progress, an interim timetable has been published with no through trains from Luxembourg to Koblenz until 15 February 2015 despite the hourly through service being due to start on 14 December.