Zuel vun de Reesender op der L42

Mehr
05 Nov 2011 08:41 #82 von merni
Salut,

Et as eng Zousatz parlementaresch UIfro ennerwee an der nogefrot gett, wéi wäit d'Verhandlunge sin fir den CFL-tarif bis Gouvy ze verlängeren (war 2008 vum CFL-Direkter selwer ugekennegt gin) an firwat et ké Billjee Jour-Retour op Gouvy, Vielsalm an Trois Ponts / Coo gett (wéi op Arel a Virton). Déi Belsch bidden deen Tarif aus hirer Richtung iwregens un!

Fir Coo kennt et eigentlech och en combinéierten Ticket Zuch / entrée parc d'attractions gin.
Och deen Ticket bitt d'SNCB am Intérieur als B-excursion un.

Et gett awer och e Liichtbléck: No der leschter Streckesperrung am Oktober as d'Gleis lo op der ganzer L42 erneiert!

Bis dann

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
05 Nov 2011 08:32 #81 von charel1604
charel1604 antwortete auf Re: Aw: Zuel vun de Reesender op der L42
Hei ass den Article vun lalibre.be: E ware Problemer mam Link:

Manif pour la ligne Liège - Luxembourg

Marc Vandermeir

Mis en ligne le 18/10/2008
La ligne 42 est clairement sous-exploitée. Le démantèlement de la ligne est même envisagé. Un comble, alors que la demande existe !

Faute d'offre ferroviaire adaptée, de nombreux travailleurs transfrontaliers de l'Ardenne (région de Vielsalm et Trois-Ponts notamment) sont obligés d'aller au Luxembourg par la route. Le comble est que leur région est pourtant traversée par une ligne internationale de train : la 42 Liège - Luxembourg. Donc, l'idéal pour se rendre au travail sans le stress et le temps perdu des bouchons, sans subir la hausse du prix de l'essence et en protégeant l'environnement.

La région de l'Ardenne est la plus atteinte par le manque d'offre ferroviaire cohérente, alors même que deux gares - celles de Trois-Ponts et Vielsalm - sont idéalement situées, sur la ligne 42. La Société nationale des chemins de fer belges (SNCB) ignore en effet tout simplement la réalité du monde du travail. Qu'on en juge : le matin, il y a bien un train vers Luxembourg, mais il quitte Trois-Ponts à 8h11 puis Vielsalm à 8h23, avec arrivée à Luxembourg à 9h45. Soit beaucoup trop tard par rapport aux horaires, d'autant plus que s'ajoute presque toujours une fin de trajet en bus. Du coup, les travailleurs frontaliers des régions de Trois-Ponts et Vielsalm, s'ils veulent vraiment prendre le train, doivent d'abord aller en voiture jusque Gouvy pour trouver une offre réaliste quant aux horaires.

Depuis des lustres, des syndicats belges comme luxembourgeois (CGSP-Cheminots, FNCTTFEL, la Section Frontaliers de l'OGB-L) ainsi que des représentants de clients de la SNCB bataillent pour une chose, finalement, toute simple, à savoir la mise en place de deux départs supplémentaires de Trois-Ponts et de Vielsalm, avec possibilité d'arrivée à Luxembourg vers 7h30 et 8h30. Et de deux retours supplémentaires en fin de journée entre 17h00 et 20h00. Mais voilà, cet appel au bon sens de l'offre ferroviaire n'est entendu ni en Belgique, ni au Luxembourg. Côté technique, la voie unique entre Trois-Ponts et Vielsalm ne pose aucun problème insurmontable. Il suffirait matin et soir, que les trains CFL vers Troisvierges soient prolongés jusque Vielsalm.

Lassés de ne pas être entendus, syndicats et usagers appellent à une manifestation, ce samedi 18 octobre à 11h, à la gare de Vielsalm, alors que le blocage actuel des autorités des deux côtés de la frontière laisse clairement planer la menace d'un démantèlement pur et simple de la ligne 42.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
04 Nov 2011 23:07 - 04 Nov 2011 23:11 #80 von gilyv051
gilyv051 antwortete auf Aw: Zuel vun de Reesender op der L42

merni schrieb: Salut!

An enger Äntwert op eng parlementaresch Ufro iwert d'Nordstreck, steht e Samschdeg am Wort ze liësen dat "durchschnittlich rund 10 Personen pro Tag auf der Strecke oberhalb von Gouvy" e Stonnentakt net géife rechtfertegen.

A wou hu se déi Zuel hiër? .


Dat wéisst ech och gär, de Claude Wiseler seet se wier vun de "comptages réalisés sur ces trains". Kee Wuert doriwwer ween dat gemat huet oder wou dat gemat ginn ass.

Also, wanns de en Deputéierten kenns, stell deen mol un eng Komplementarfro ze stellen.

merni schrieb: A Comptagen déi d'SNCB all Joër am Oktober duerchféiert (wou also kaum Touristen ennerwee sin) si folgend Resultater erauskomm (leider weess ech dat exakt Joër net méih, et misst em 2004 sin):
Erageklomme Reesender pro Wochendag: Gouvy 200 / Vielsalm 198 / Trois Ponts 143 / Coo 36 / Aywaille 218, derbäi komme knapp 200 Reesender (eng exakt Zuel weess ech do net) am Internationalen, woumat déi kritesch Grenz vun 1000 pro Dag knapp errecht gett, an dat bei engem äusserst onattraktiven 2 -Stonnentakt!


Dat passt éischter zu mengen Observatiounen. Ech huelen den IR in etwa eng Kéier all 2 Méint an ech hunn ëmmer fonnt datt d'Voituren gudd voll waren. Fir di belsch Zich Liers-Gouvy nach baal méi, do hunn ech et schon puer mol erliewt datt tescht Léck an Aywaille Leit hu missen stoen well den zuch iwwervoll war.

merni schrieb: Déi belsch Reesenderassociatioun ACTP fuerdert tescht dem IR en L-zuch Léck-Gouvy, deen ausserdem e puer Garen mat touristesche Potential Remouchamps, Nonceveux a Grand Halleux soll bedengen. Op deen L zuch kennt een dann zu Gouvy Correspondenz op den Letzebuerger IR gin, dé bis dohin verlängert misst gin. Ah jo, do si jo nach déi Grenztarifer .



Do si mer rem bei der Diskussioun di mer schon haten. Ech verstinn net datt mer an all Richtung Zich verlängeren, mä iwwer Gouvy keen raus geet. Fir den zuch an där Géigend attraktiv ze man muss et eng Méiglechkeet ginn virun 9:45 an d'Staad ze fueren, sprech et misst een ee vun den IR di Moies vu Gouvy an d'Stad fueren bis Trois-pont verlängeren.
Dobei ass de Besoin do, an dat net reischt sait geschter:
[url=La Libre]http://www.lalibre.be/actu/namur-luxembourg/article/453768/manif-pour-la-ligne-liege-luxembourg.html [/url]



Yves

Dieser Beitrag enthält einen Anhang.
Bitte anmelden (oder registrieren) um ihn zu sehen.

Letzte Änderung: 04 Nov 2011 23:11 von gilyv051.

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Mehr
30 Okt 2011 21:59 #69 von merni
Zuel vun de Reesender op der L42 wurde erstellt von merni
Salut!

An enger Äntwert op eng parlementaresch Ufro iwert d'Nordstreck, steht e Samschdeg am Wort ze liësen dat "durchschnittlich rund 10 Personen pro Tag auf der Strecke oberhalb von Gouvy" e Stonnentakt net géife rechtfertegen.

A wou hu se déi Zuel hiër?

A Comptagen déi d'SNCB all Joër am Oktober duerchféiert (wou also kaum Touristen ennerwee sin) si folgend Resultater erauskomm (leider weess ech dat exakt Joër net méih, et misst em 2004 sin):
Erageklomme Reesender pro Wochendag: Gouvy 200 / Vielsalm 198 / Trois Ponts 143 / Coo 36 / Aywaille 218, derbäi komme knapp 200 Reesender (eng exakt Zuel weess ech do net) am Internationalen, woumat déi kritesch Grenz vun 1000 pro Dag knapp errecht gett, an dat bei engem äusserst onattraktiven 2 -Stonnentakt!

Déi belsch Reesenderassociatioun ACTP fuerdert tescht dem IR en L-zuch Léck-Gouvy, deen ausserdem e puer Garen mat touristesche Potential Remouchamps, Nonceveux a Grand Halleux soll bedengen. Op deen L zuch kennt een dann zu Gouvy Correspondenz op den Letzebuerger IR gin, dé bis dohin verlängert misst gin. Ah jo, do si jo nach déi Grenztarifer ...

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.114 Sekunden
Zum Seitenanfang