- Beiträge: 72
rail.lu - Die Eisenbahnen in und um Luxemburg
CFL 2400/2450
- roadrunner
- Offline
- Senior Mitglied
-
Hei ee Video an e puer Foto'en déi ech gemacht hun:
flic.kr/s/aHBqjC5VZ7
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Ronnen
- Offline
- Junior Mitglied
-
- Beiträge: 24
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- roadrunner
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 72
Am Wochenende wurde auch ein neuer Zug auf der Strecke Luxemburg - Kleinbettingen eingesetzt. Ich habe mehrere dieser Einsätze gefilmt und auf Youtube gesetzt.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- ssihr
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 1
werden die Züge mittlerweile im Plandienst eingesetzt? Wenn ja, auf welchen Strecken sind die zu sehen?
Besten Dank im Voraus für die Antworten.
VG Stefan
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- roadrunner
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 72
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Lemmy
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 99
Muer e Sondeg soll di éischt Corradia op der Streck Dikrech agesat ginn suwait ech am "Flurfunk" héieren hunn...
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- marv91
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 41
Eigentlech brauch CFL lo 4-5 Automotricen fir déi 4-5 Z2-Roulementer op de Haaptstrecken "ze verbesseren a moderniséieren" (bekanntlech brengt sie net fäerdeg 2 TER2NG-Roulementer samsdes uzebidden vu que dass awer méi Reserve besteet).
Eigentlech sollen jo Z2en jo ab 2018 op kenger Haaptstreck méi an de Asaz kommen.
Am Ausland gett no 6-8 Méint Tester e provisoreschen Passagéiertest-Betrieb gemaach a nogebessert (Beispiel : Go-Ahead Bayern, mee do kennt nach ëmmer Resterampe vun Franzes Wedler a de Asaz).
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Lemmy
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 99
Jo Testfahrten sinn amgaang, mee de Asaatz am Alldaag ass nach a " weiter Ferne".. Vill ze vill Probleemer di lo réischt mat der Zait optauchen ... a wou Alsthom elo noh-besseren muss....
2409 an 2410 sin u sech ok, mee di éischt ( 2403,2404) gin rëm zereck un Alsthom , well se nach nit um Stand sinn, wi et verlaangt resp. gefroot gouf...
Abwarten und Tee trinken...
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- roadrunner
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 72
Hei eng Foto vun der 2409 um Quai 4:
www.dropbox.com/scl/fi/wn2dfqn9leje350tuxbyo/2024-06-25-20.21.01.jpg?rlkey=zhc3zpkybqhufdo3bqzwhy3nr&dl=0
An hei de Clip wou se lass firt:
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- MiBra
- Offline
- Premium Mitglied
-
- E Schmuelspurfrënd
- Beiträge: 86
Esouweit mir bekannt sinn am Moment Testfahrten nëmmen nuets op der Nordstreck tescht Lorentzweiler an Kautebaach virgesinn matt der 2403.
MbG
Michel
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- roadrunner
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 72
Et si jo emmer e puer "Ageweiter" déi eppes wëssen...
Merci am Viraus
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- MAB
- Offline
- Junior Mitglied
-
- Beiträge: 25
An der Schweizer Eisenbahn-Revue 11/2022 loossen se kee gutt Hoer un den neien Zich:
"Im Fahrgastraum konnte die ausgestellte Einheit ... kaum überzeugen."
"So herrscht besonders in den Doppelstockwagen ... eine grosse Enge."
"ausserdem sind die Zweite-Klasse-Sitze bretthart"
"die Bereiche mit Längssitzen im Oberdeck ... verwinkelt und schlecht beleuchtet"
"an etlichen Stellen im Zug besteht Stossgefahr"
Hoffe mer dat Bescht!
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- MiBra
- Offline
- Premium Mitglied
-
- E Schmuelspurfrënd
- Beiträge: 86
Non, pas de monophasé 3000V.
La ligne 162 sera équipé en 25000V alternatif.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- marv91
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 41
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Noa Baillot
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 1
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Lemmy
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 99
Geht höchstwahrscheinlich nach Tschechien für weitere Probefahrten..
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Sud Express
-
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 65
am Donnerstag hat jemand einen der neuen Züge zwischen Saarbrücken und Konz fotografiert , in einer Überführung der Firma Railadventure.
War das schon ein Transport nach Luxemburg, oder geht der Zug noch zu Tests in Deutschland oder Tschechien? Ich frage nur, weil man den sonst ja auch direkt über Zoufftgen bringen könnte.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Lemmy
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 99
Den daitschen Sadler gëtt et nit méi.....
Dovunner oofgesinn.... hun ech am Post virdrun geschriwen, dat ech KEEN Frënn vun Alstom sinn, mee si bauen am Moment daat Material, waat Gesellschaften wëllen....
Jo, mir loosen Corradia kommen, di wärten och Kannerboboen hun, mee sin gespaant op et ganau su laang dauert wi bei der KISS fir se un d'lafen ze kréien, ganz oofgesinn vun der chose, dat se bei der Liwerung een grousse Manko haaten betreff d'lëtzebuerger Bremsreglement , waat se fligellahm gemaach huet...
By the way, kennt dir di responsabel Leit di fir commandes bei den CFL verantwortlech sinn, an kennt dir Leit di op den engins schaffen all Daag ( CEM a PAT) ?????
Ech kenner der genuch well ech een vun deene sin....
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Dan525354
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 145
A loss Coradia kommen,da schwätze mer virun.
A souwisou,deen deeen Material kommandéiert,firt am normalen nie mat deem Material mat,hechstens vum Houwald an Stad,an daat nach an der Eischter Klass.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Lemmy
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 99
Also dat "Kiss" engins modern an Co sin...froot mol Zuchpersonal ( CEM a PAT) ... vill ze vill Elektronik di mega empfindlech ass betreff Wieder-Temperatur asw...
Temperatureglung ( um Poste de conduite wi an der cabin) di nit vill Loft no uewen léisst an daat CEM's am Summer mussen een Pull-over undoen well keng Regelung méiglech ass....
Alles am intérieur ass gepëscht an d'leit aus dem AC freen sech lo schon wann et heescht : muss Verkleedung wech-huelen fir un gewëss Baudeeler ze kommen...
Sinn kee Frënn vun Alstom, mee di sin um marché mega-pràsent iwerral, an hire Produkt verkeeft sech besser wi Stadler...
Corradia vun der CFL ( ALstom) ass u sech mega zouverlässeg ( Wanter wi Summer) .... a wann CFL Alstom fir di nei Zich gewiehlt huet dannhuet dann sch sein Grond..
Besides : CFL , daat wor kloer wollt o der lëschter Ausliwerung nie méi bei Stadler kaafen...-
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.