rail.lu - Die Eisenbahnen in und um Luxemburg
CFL cargo Loken 1814, 1807, 1812, 1816, 1810, 1802
- jmo
-
- Offline
- Platinum Mitglied
-
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Dan525354
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 145
also daat 1800er ausgemustert gin wéinst maner Traffic,well daat also esou ze soen daat rechtferdegt,do sin ech net d'Accord domat.Wéinst menger kann CFL-Cargo an Deitschland Trafffic beigewannen an do mat den 1500er ronderemfuehren;mee hei am Land,ewou et vun Wasserbelleg op Wecker,respektif vun Belval op Belvaux-Sloeuvre respektif vun Rodange op Belvaux-Soleuvre respektif Dummeldange an Stad biergop geet,brauche mer Maschinen,déi eppes zéihen kennen.Ech fuehren jo zu Déifferdang op den 300er an maachen och Départ vun den Zich fir op Betebuerg.D'Maschiniste sin net frouh mat de 1500er an wann déi um Stellwierk héiheren,daat eng oder 2x1500 um Zuch sin,dann zeecken se,fir de Marchandise nach virum nächste Voyageur fuehren zelossen;an vue que dat jo tescht der Stad a Rodange iwer Esch am 15-Minuten-Takt gefuehr get,kennt der erch jo denken,daat baal keen Zuch do am Plang erauskennt.Ausserdem schecke mer nach aal Dag 4 plangméisseg Zich fort,ewou d'Maschinen och eppes matbrengen( Platter oder Schrott( ab und zu bis zu 2200tonnen ) ),wann se op Déifferdang kommen ; ausserdem duerchschnettlech 3 bis 4 emol de Catra fir bei de Cloos,deen dann de selwechten Dag owes erem eidel zereck op Ehrang geet.Also gesin ech net,daat manner Traffic soll sin.Mee wa meer nach just mat de 4000er fuehren,dei jo awer elo nach op Lübeck an op Gremberg fuehren,dann gewannen mer kee Krich mat de 1500er.
An dobei gin et genuch Diesel-Maschinen;an fir elo erem all déi Leit roueg zestellen,déi emmer soen," Jo,mee mat Diesel enert der catenaire ";mat Diesel kann een zu Déifferdang bei de Cloos fuehren,op Bissen bei Trefilarbed,op Bascharage op Luxguard,zu Péiteng an den Atelier an an den Triage fuehren asw.
Et geet numol net ouni Dieselloken;mee Dieselloken mat grousser Leeschtung.
Allee bis dann
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Jeannot
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 4
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Radon
- Offline
- Junior Mitglied
-
- Beiträge: 23
Dan802 schrieb: also den 1818 hun ech selwer nach gesin laafen, an wei et schengt den 1815 ?
just nach 2 am betrieb ?
1817 misst och nach laafen. 6 Maschinnen sinn verschrott, 9 stinn um Houwald an 2 um Belval. Wees een wou een d´Maschinnen nach am Asaz kann gesinn? Bartreng?
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Fränk
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 44
Ech hun héieren ët kéimen awer nach 1500/1580er...
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Obersteiger
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 12
ma dann baut cargo awer schein oof wann se 1800er elo wellen lass gin, well et get och geschwaat dass 1100er solle verschwannen an am triage vun den 300 vun den schmelzen ersaat gin
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- gilyv051
-
- Offline
- Elite Mitglied
-
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
1815 - 12.12.2011 zu Näerzeng
Foto ass naischt ginn, well d'2011 mer voll dragefuer ass!
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Dan802
-
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 19
just nach 2 am betrieb ?
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- gilyv051
-
- Offline
- Elite Mitglied
-
1100, 1500 a 1580 sinn all net fir d'Belsch zougeloos!
D'1815 war haut nach tescht Beetebuerg an dem Belval en ennerwee!
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- jmo
-
- Offline
- Platinum Mitglied
-
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Dat heescht dat elo just nach 3 1800er am Asatz sin: d'1815, d'1817 an d'1818.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Initsch
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 110
MbG
Tom
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- gilyv051
-
- Offline
- Elite Mitglied
-
dat sinn mol gudd nouvellen. Ass dann och bekannt bis weini di lescht 1800er fueren? Bis Dezember, oder bleiwen se nach länger an der Reserve?
Yves
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- adminv15
-
- Offline
- Administrator
-
- Beiträge: 167
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Initsch
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 110
Ech hun awer heieren, dass deen Traffic deen duerch d'Zoumaachen vun de Schmelzen wechfällt, awer compenseiert ka ginn. D'Cargo kruut/kritt anscheinend mei Traffic an Daitschland bai. Wei gesoot, ech hun et just heieren, ob et elo esou ass,...
Tom
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Gilles
- Offline
- Junior Mitglied
-
- Beiträge: 29
Ech hun héieren d'1800er gingen Ufanks nächst Joër all ausser Betrieb goen.
D'Schmelzen Scheffleng an Rodange machen anscheinend 20% vum ganzen CFL Cargo - Trafik aus. Sollt desen Trafik definitif ewegfaalen, brauch d'CFL Cargo och eng ganz Partie Lokomotiven manner.
Et ass ze hoffen dat eng vun desen flotten an eleganten Loken ging erhaale bleiwt!
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- CFLankelz
- Offline
- Neues Mitglied
-
- Beiträge: 1

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Initsch
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
- Beiträge: 110
Waat ass eigentlech den Ersatz fir déi Maschinnen? 1500'er?
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- jmo
-
- Offline
- Platinum Mitglied
-
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- EMD diesel
- Offline
- Senior Mitglied
-
- Beiträge: 46
Waat d'Dampheizungen ugeet, sou ass keng Dampheizung mei an den Maschinnen dran. Dei goufen all ausgebaut.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- gilyv051
-
- Offline
- Elite Mitglied
-
War et net och irgendwei nach well d'1820 nach eng Chaudière huet!?
Yves
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.