rail.lu - Die Eisenbahnen in und um Luxemburg
Abrellsgéck: Reouverture Klengbetten - Stengefort
- gilyv051
-
Autor
- Offline
- Elite Mitglied
-
Weniger
Mehr
02 Apr. 2014 10:22 #2986
von gilyv051
Moien,
ech verstinn dat absolut, mä ech fannen zwar datt dat do lo zimlech offensichtlech war datt et e Géck war!
Prinzipiell sinn ech der selwechter Meenung, mä den 1. Abrell ass eben den 1. Abrell!
Yves
gilyv051 antwortete auf Re: Aw: Reouverture Klengbetten - Stengefort
Danger UXB schrieb: Ech hat och musse schmunzelen um 1. Abrëll.
Am léiwsten géif ech awer gesinn, wann de Beitrag gelöscht géif ginn.
De Forum soll jo waméiglech nëmmen Fakten iwwert d´Eisebunn zu an ëm Lëtzebuerg liwweren.
Moien,
ech verstinn dat absolut, mä ech fannen zwar datt dat do lo zimlech offensichtlech war datt et e Géck war!
Prinzipiell sinn ech der selwechter Meenung, mä den 1. Abrell ass eben den 1. Abrell!
Yves
Folgende Benutzer bedankten sich: CFL1800Loks, cc1818
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- HSB_99_6001
-
- Offline
- Junior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 26
02 Apr. 2014 06:50 #2982
von HSB_99_6001
HSB_99_6001 antwortete auf Aw: Re: Reouverture Klengbetten - Stengefort
Gudden Abrëllsgeck

Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- br.eli
-
- Offline
- Neues Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 16
01 Apr. 2014 16:34 #2981
von br.eli
br.eli antwortete auf Re: Reouverture Klengbetten - Stengefort
Salut,
Ma dann hoffe mer mol dat et eppes gett.
Villeicht verlängeren se jo d'Streck...
LG,
Eliot
Ma dann hoffe mer mol dat et eppes gett.
Villeicht verlängeren se jo d'Streck...

LG,
Eliot
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- gilyv051
-
Autor
- Offline
- Elite Mitglied
-
01 Apr. 2014 13:51 - 02 Apr. 2014 10:22 #2980
von gilyv051
Abrellsgéck: Reouverture Klengbetten - Stengefort wurde erstellt von gilyv051
Gudden Metten,
et war a gudd informéierten Kreeser jo schon länger Zait bekannt, mä lo schengt et dann awer offiziel ze sinn.
D'CFL plangen ab dem Fahrplangwiessel am Dezember 2014 d'Streck Klengbetten-Stengefort nees Moies an Owes mat Persounenzich ze befueren. Et schengt ee mat 3 Aller-Retour ufänken ze wellen.
Sait zirka 6 Meint goufen et an deem Kontext Testfahrten fir d'Dosto Steierkäpp mat den G1000BB vun CFL Cargo kompatibel ze man. D'Autorisatioun vun den zoustännegen Autoritéiten misst am Laf vun der nächster Woch kommen.
Aus Kapazitéitsgrenn huet ee sech bewosst geint d'VT 628 décidéiert. Manifestement gesinn d'CFL e grousst Potential fir des Streck.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
mat beschte Gréiss,
Yves
et war a gudd informéierten Kreeser jo schon länger Zait bekannt, mä lo schengt et dann awer offiziel ze sinn.
D'CFL plangen ab dem Fahrplangwiessel am Dezember 2014 d'Streck Klengbetten-Stengefort nees Moies an Owes mat Persounenzich ze befueren. Et schengt ee mat 3 Aller-Retour ufänken ze wellen.
Sait zirka 6 Meint goufen et an deem Kontext Testfahrten fir d'Dosto Steierkäpp mat den G1000BB vun CFL Cargo kompatibel ze man. D'Autorisatioun vun den zoustännegen Autoritéiten misst am Laf vun der nächster Woch kommen.
Aus Kapazitéitsgrenn huet ee sech bewosst geint d'VT 628 décidéiert. Manifestement gesinn d'CFL e grousst Potential fir des Streck.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
mat beschte Gréiss,
Yves
Letzte Änderung: 02 Apr. 2014 10:22 von gilyv051.
Folgende Benutzer bedankten sich: jmo, bb3602, CC1800, CFL1800Loks, cc1818
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Ladezeit der Seite: 0.133 Sekunden