- Beiträge: 100
rail.lu - Die Eisenbahnen in und um Luxemburg
Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
- mopsfidels
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
Weniger
Mehr
14 Okt. 2014 22:05 - 15 Okt. 2014 13:11 #3421
von mopsfidels
mopsfidels antwortete auf Re: Aw: Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
an di richteg richtung, naja...
just datt investissementer am Beräich vum Loftverkeier 1000 mol mei heich sinn als Eisebunn. Wann ech daat ganzt hei liesen, freeën ech mech awer, datt et och nach aaner Leit gëtt, dei d'selwecht ewei ech denken, am Senn vum Naturschutz.
just datt investissementer am Beräich vum Loftverkeier 1000 mol mei heich sinn als Eisebunn. Wann ech daat ganzt hei liesen, freeën ech mech awer, datt et och nach aaner Leit gëtt, dei d'selwecht ewei ech denken, am Senn vum Naturschutz.
Letzte Änderung: 15 Okt. 2014 13:11 von mopsfidels.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Initsch
-
- Offline
- Premium Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 110
08 Okt. 2014 19:39 #3395
von Initsch
Initsch antwortete auf Aw: Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Iwwert daad Gleis ass nach keen een Zuch gefuer, leiwer gedd alles mam Camion rugefuer,...
MbG
MbG
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- merni
- Offline
- Senior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 79
07 Okt. 2014 17:00 #3390
von merni
merni antwortete auf Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Salut,
Zu Gouvy rascht dat neit Gleis viru sech hinn. Dobäi leie rieseg Kéip Holz do an d'Fabrike lafen ...
nm
Zu Gouvy rascht dat neit Gleis viru sech hinn. Dobäi leie rieseg Kéip Holz do an d'Fabrike lafen ...
nm
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- GM1800
- Offline
- Senior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 64
07 Okt. 2014 06:49 #3388
von GM1800
GM1800 antwortete auf Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Ech wollt mol nofroën ob ët well Eisebunnsaktivitéiten am neien Embranchement "Bois de Gouvy" gët?
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Tom2001
-
- Offline
- Junior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 28
23 Okt. 2011 08:07 - 23 Okt. 2011 18:02 #66
von Tom2001
Tom2001 antwortete auf Re: Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Dat kann een jo awer änneren. Et wier vleicht eng gutt Iddi bei den nächste Wahlen d'Kraiz(er) op déi richteg Platz ze machen an nët bei déi, déi eis schéin Autobunnen mat villen Tunnelen verspriechen fir all Verkéiersproblemer ze léisen. Déi schéin Autobunnstunnelen sin dauernd gespart (Schengen, Gousseldeng, an et kommen der nach e puer no) an duerfir statistesch déi secherst op der ganzer Welt.
Letzte Änderung: 23 Okt. 2011 18:02 von Tom2001.
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- schvit
-
- Offline
- Neues Mitglied
-
22 Okt. 2011 17:19 #65
von schvit
Schank Vital
3.Montee du Knapp
L-9175 Niederfeulen
vschank1@pt.lu
dieluxemburgereisenbahnnordstrecke.npage.de/
schvit antwortete auf Aw: Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Emdenken?Hei am Marienland.Frend dreem weider.
Keng 5 Politiker am Land dei eppes daachen.
Scheine Weekend
Keng 5 Politiker am Land dei eppes daachen.
Scheine Weekend
Schank Vital
3.Montee du Knapp
L-9175 Niederfeulen
vschank1@pt.lu
dieluxemburgereisenbahnnordstrecke.npage.de/
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- Tom2001
-
- Offline
- Junior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 28
22 Okt. 2011 13:58 #64
von Tom2001
Tom2001 antwortete auf Re: Den neien Embranchement "Bois de Gouvy"
Dat ass Développement durable! Eis Politiker sollen mol eng Kéier dorober op Gouvy fueren fir eng kleng Formation continue ze machen.
Hei zou Lëtzebuerg ginn d'Embranchements particuliers bei der Eisebunn eweggerappt, zou Ettelbrëck soll de Güterhaff verschwannen, asw.
An déi oft belaschten Industriezonen bei de Garen kommen dann Schoulen, Bürosgebaier, Wunnengen, a.s.w. Beispiller gin ët genuch: Belval, Rodange, Klierf, Miersch, Hollerëch, Wasserbëlleg, etc. Firwat kann z.B. den neie Silo nët um Site vum aale Site vum Silo zou Miersch gebaut ginn?
Nei Petrolstanken kommen dann matzen an d'Natur (Märel, Bascharage, etc. ), amplatz se an fréieren Industriezonen z.b. um Site vun der Rodanger Fonderie unzesiedelen.
Déi nei Industriezonen leien mechstens an der Pampa, an hun kee Uschloss un d'Eisebunn. Et gët ëmmer méih schweier fir d'Industrie hei am Land ze haalen. D'Zait kënnt nach eng Kéier erem, wou d'Industrien nemmen kompétitiv sin, wann se een Eisebunnsuschloss hun.
Mais et ass nie ze spéit fir emzedenken!
Tom
Hei zou Lëtzebuerg ginn d'Embranchements particuliers bei der Eisebunn eweggerappt, zou Ettelbrëck soll de Güterhaff verschwannen, asw.
An déi oft belaschten Industriezonen bei de Garen kommen dann Schoulen, Bürosgebaier, Wunnengen, a.s.w. Beispiller gin ët genuch: Belval, Rodange, Klierf, Miersch, Hollerëch, Wasserbëlleg, etc. Firwat kann z.B. den neie Silo nët um Site vum aale Site vum Silo zou Miersch gebaut ginn?
Nei Petrolstanken kommen dann matzen an d'Natur (Märel, Bascharage, etc. ), amplatz se an fréieren Industriezonen z.b. um Site vun der Rodanger Fonderie unzesiedelen.
Déi nei Industriezonen leien mechstens an der Pampa, an hun kee Uschloss un d'Eisebunn. Et gët ëmmer méih schweier fir d'Industrie hei am Land ze haalen. D'Zait kënnt nach eng Kéier erem, wou d'Industrien nemmen kompétitiv sin, wann se een Eisebunnsuschloss hun.
Mais et ass nie ze spéit fir emzedenken!
Tom
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- charel1604
-
Autor
- Offline
- Senior Mitglied
-
Weniger
Mehr
- Beiträge: 46
19 Okt. 2011 20:42 #59
von charel1604
Den neien Embranchement "Bois de Gouvy" wurde erstellt von charel1604
Ech hun mech immens gefreet wou ech hei gelies hun, dat zou Gouvy eng nei Industriezone mat engem Embranchement un d'Eisebunn ging entstoen.
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Weider esou! Dat ass déi richteg Richtung!
Charel
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Weider esou! Dat ass déi richteg Richtung!
Charel
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
Ladezeit der Seite: 0.148 Sekunden